snotteren,hoesten,keelontsteking..heeeeel fijn zo!

haha, straks ga je al bevallen.. Hoor je tenminste vaker, dat vrouwen flink poetsneigingen krijgen vlak voor de bevalling...
Had het niet extreem opvallend of zo toen met Martijn. Weet alleen nog dat ik die week met de was bezig was...
Marianne

Hey dat gepiep bij de longen herken ik ook,ik heb dat nu een maand of 3,vooral s,nachts,ik word er gewoon soms wakker van heel irritant!!Komt waarschijnlijk door m,n baarmoeder ook!
Die zit ook heel hoog!
Hey ik hoop dat je een beetje opkanapt,zo ziek zijn is ook niks op het einde!
Beterschap!!!!
xxx Bianca

hahaha mijn moeder zei ook al..kim krijg het niet in je hoofd om te gaan bevallen (ze heeft een arm in het gips namelijk!) omdat ze dat ook meestal had vlak voordat ze ging bevallen,maar is ook nog beetje vroeg opzich 35weken,dus maak me niet zo druk ;-) denk dat het gewoon komt omdat het nu wel heeeel dichtbij komt allemaal! en ik het maar gedaan wil hebben!

voel me nog steeds belemmerd pfff..zo even naar de apotheek voor wat tijmsiroop(dat is het enige wat je nu mag hebben) want die slijmfabriek blijft maar werken van binnen..ook meteen een zoutoplossing voor mn neus hale dan! hoop echt dat ik het snel weer gehad heb,aangezien ik zaterdag jarig ben!

ben echt wel heeeel benieuwd naar morgen eigenlijk! vooral naar de echo! en ook naar mn bloeddruk..hoop echt zo dat ik dit keer geen vergiftiging krijg!!!!!

Ik zal voor je duimen morgen, dat het allemaal samenhangt met dat je ziek bent. Want je verjaardag in het ziekenhuis, nee dat wil je ook niet.
Evt kan je ook nog stomen, met vicks of iets met menthol, persoonlijk vind ik kamillethee prettiger, ook goed voor je huid. Maar dan komt het slijm goed los.
En voor je keel kan je ook evt gorgelen met zoutwater. Erg vies en kan ook prikken maar ontsmet wel goed.
Nou succes ermee.
En laat die frummel van je lekker zitten waar die zit, veels te koud en slecht weer buiten!!!

Groetjes Pauline

Hoi,

ook hier flink snotteren en hoesten... Ik was de afgelopen week ij de huisarts en die gaf aan dat je nog best veel mag hebben als zwangere. Hij noemde inderdaad tijmsiroop, maar ook codeine (beperkte hoeveelheid) en ik heb noscapine meegekregen. Bij mij was het een beetje moeilijker omdat ik ook nog borstvoeding geef... Maar overleg even met je huisarts of apotheker... Beterschap en sterkte met de laatste loodjes!

Natasja

Terug
Bovenaan