Snuffelvos

Ik heb vaak binnenpretjes om mijn sterke reuk. Niet dat het altijd lekker is wat ik ruik, zeker niet!

Een paar voorbeelden:

Gistermoegen roop de fiets rook ik de knoflookwalm van een jongen op twee meter afstand. Zo smerig!

Op mijn werk vind ik dat het op een van de verdiepingen zo smerig ruikt, heb al gedacht dat het muizenkadavers zijn.

Ik ruik ineens de rook van de openhaard die blijkbaar toch een heel klein beetje de kamer in komt.

Een viswinkel ruik ik als ik er voor langs fiets en ze hebben de deur dicht.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

hahaha, niet altijd fijn nee. Gelukkig herken ik dat niet zo erg, zou heel vervelend zijn in mijn werk als verpleegkundige. Mijn reuk is wel wat sterker maar niet storend. Mijn gehoor wel. Ieder ondertoontje hoor ik in drievoud en daar word ik echt kriebelig van.
Vb: de dimmer van de lamp, eerder nooit aan gestoord en nu......
of als de versterker aanstaat zonder muziek.
of de wasmachine van de buren en noem maar op.
vooral de brommende geluiden die continu doorgaan.

herken je dat ook??

Hey....

Ik heb beide, mijn reukvermogen is 1000x sterker geworden naar mijn idee.
Ik ruik alles en da's niet handig hoor. Als de boter al in de pan gaat en ik zit in de kamer dan heb ik al geen honger meer hahah

Mijn oortjes staan continue op scherp, misschien voorbereidingen op de gebroken nachten hahaha

Wat fijn dat je "gezegend" bent met beide kwalen haha. Ach jahet hoort er ook allemaal bij, we zouden ook niet blij zijn als we niet voelden dat we zwanger zijn toch?!

Ik het alleen met reuk, al het eten ruikt sterker. Toen m'n vriend woensdag (en donderdag nog steeds) naar knoflook stonk terwijl hij maar 1 saté-tje op had, moest ie me toch echt mijlenver mijden. En de kat vind ik sinds een paar weken zo vreselijk stinken, op schoot liggen (en zo 1 is het er echt) komt nog maar zelden voor.

Oh die reuk ja, bah! Nadeel is dat ik er ook onmiddelijk van ga kokhalzen..van de meest rare dingen..toiletblok, schoonmaakmiddel, houtlucht, rubber etc..toen ik vorige keer zwanger was had ik voor mn oudste dochter croqs gekocht..die roken ook nogal sterk naar rubber..heb ze lang daarna niet eens kunnen zien of ik ging al bijna over mn nek..whahaha, wat een rare wezens toch, vrouwen die net zwanger zijn..

Terug
Bovenaan