Snuffelvos

vind alles minder lekker ruiken.... jammer want had het juist anders gewild hahaha

ik kan me nog zo herinneren dat ik bij de eerste de vreemdste dingen wilde eten, totdat het op tafel stond.
heerlijke zalm... eindelijk klaar... die maar een fikandel hahaha
die heb ik wel veel gegeten, ruikt niet echt!!

bierlucht, knoflook, ui bah....

Ik ben er ook zo een! Alles, maar dan ook alles stinkt! Parfums ruiken veel te sterk,wc blokjes, mijn eigen sanex(normaal geurloze) deo pff
Maar vooral eten, verschrikkelijk! Zusje speciaal voor mijn berg pannenkoeken willen bakken, heb t huis letterlijk moeten verlaten, die boter geur arhggg
Terwijl ik er dol op ben :s
Als ik niet wist dat ik heel dik ga worden, zou ik bijna zeggen dat zwanger worden de beste dieet ever is!

Ik ben er ook zo een! Alles, maar dan ook alles stinkt! Parfums ruiken veel te sterk,wc blokjes, mijn eigen sanex(normaal geurloze) deo pff
Maar vooral eten, verschrikkelijk! Zusje speciaal voor mijn berg pannenkoeken willen bakken, heb t huis letterlijk moeten verlaten, die boter geur arhggg
Terwijl ik er dol op ben :s
Als ik niet wist dat ik heel dik ga worden, zou ik bijna zeggen dat zwanger worden de beste dieet ever is!

Hier nog één die last heeft van de geur van boter als je het in de pan gooit, verschrikkelijk. Vooral schnitzels bakken vind ik verschrikkelijk, ging bijna over me nek van de geur en rook het een dag later nog.
Bij het zien van schnitzel in de winkel, moest ik gelijk aan de geur denken van toen ik het gebakken had en begon ik bijna te kokhalzen. Drama.

Terug
Bovenaan