SnuggleMoms

ZazouTwee

Active member
Hallo allemaal

Ik zag een ad voor een SnuggleMoms draagdoek. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb al een monkeysling en een draagzak waar ze pas in mag als ze wat groter is. Is dit een toevoeging? Ziet er wel lekker comfortabel uit.
 
Ik heb de advertentie vandaag gezien. Het lijkt heel gemakkelijk en heel handig. Als iemand het gaat proberen, kan zij haar bevindingen hier opschrijven? Ik ben uitgeteld voor eind maart.
 
Op het filmpje op de website is te zien dat de draagdoek niet verstelbaar is, en de baby niet goed tegen de mama aangebonden wordt. Heel belastend voor mama's rug. En niet fijn voor de baby. Misschien nuttig voor een dreumes die zichzelf overeind kan houden en een beetje ruimte wil. Maar voor een pasgeboren voldoet dit niet.
 
Op het filmpje op de website is te zien dat de draagdoek niet verstelbaar is, en de baby niet goed tegen de mama aangebonden wordt. Heel belastend voor mama's rug. En niet fijn voor de baby. Misschien nuttig voor een dreumes die zichzelf overeind kan houden en een beetje ruimte wil. Maar voor een pasgeboren voldoet dit niet.
Niet mee eens, heb hem zelf besteld en ben er oprecht heel blij mee. Mijn dochtertje wilt graag in de draagzak zeker met dit koude weer. Voor de rest zit ze ook goed stevig tegen me aangebonden maar niet te overdreven. Zeker het proberen waard, ik ben er in ieder geval blij mee :)
 
Wij hebben toen de kinderen baby waren een consult met een draagconsulent gehad, en dan kan je allerlei stijlen uitproberen, misschien ook dit merk? Voor ons zat er een medische reden achter, maar was echt fijn om te kunnen kijken wat het fijnste droeg.
 
Dit is een knuffeldoek, geen draagdoek. Zo zeggen ze zelf, maar na herhaaldelijk aangeven dat het onveilig is, blijven ze dus dragende reclame gebruiken. De stof is niet geschikt om je kindje handenvrij veilig te ondersteunen, een rekbare stof heeft drie lagen in verschillende richtingen nodig voor de juiste ondersteuning. Zeker bij een newborn is het potentieel gevaarlijk. Wil je graag dragen dan raad ik zeker een afspraak bij een draagconsulent aan die met jou kan zoeken naar een geschikt systeem dat wel veilig is.
 
Terug
Bovenaan