Snurken????

Hallo allemaal, alles goed met jullie en je zwangerschap? Met mij gaat het buiten gewoon...eindelijk! Maar ik heb een ongemak ( meer durf ik het niet te noemen, ik ben al zo blij dat deze zwangerschap eindelijk goed lijkt te gaan...) en misschien hebben jullie tips of ervaringen hiermee.
Ik SNURK namelijk verschrikkelijk. Zo erg dat mijn man al een aantal weken op de bank slaapt, de schat! Ik ben nu 30 weken zwanger en blij als ik een beetje slaap maar, ik mis de warmte van mijn mannetje wel!!!! Iemand tips?
Groetjes Ikke42
 
Waarschijnlijk heb je al neusstrips geprobeerd en veel andere oplossingen dan een halve rauwe ui naast het bed heb ik ook niet voor je. Stinkt wel maar als je een verstopte neus hebt net als ik, wil het nog wel een beetje helpen. Schaaltje met eucalyptusolie kan ook nog helpen. Ik hoop dat je weer lekker samen met je mannetje kan gaan slapen en aan de andere kant, nog 10 weken en dan zal het waarschijnlijk ook wel over gaan. Maar het is natuurlijk veel fijner om samen onder de wol te kruipen. En mocht je een oplossing hebben laat het even weten.

Liefs Supertje
 
Hi Ikke42,

Zelf snurk ik ook weer sinds een paar weken gigantisch, maar dat heeft te maken met mijn lichaamsgewicht. Als ik boven een bepaald gewicht kom (wel of niet zwanger, maakt niet uit) ga ik snurken. Erg lastig, maar helaas niets aan te doen.

Succes!
 
Sinds ik zwanger ben schijn ik dus ook onwijs te snurken.Normaal deed ik dit nooit.
Mijn man wordt er de laatste tijd ook gek van hahaha.
 
Hallo Ikke42!

Wat vervelend zeg! Maar wel heel lief van je man! Natuurlijk is het niet leuk om alleen te slapen!

Op de reclame is een spray te koop......misschien een idee! Ik zou bij het kopen gewoon zeggen dat het voor mijn man is haha!

Succes ermee!

P.s: heb je dit zowel op je zij als op je rug?
 
Ik snurk ook sinds ik zwanger ben en helaas mijn vriend slaapt er ook niet goed door. Maja het is nou eenmaal zo! Ik zorg indd dat ik op mij zij ga slapen, dan is het minder.
 
Hallo allemaal,
Bedankt voor jullie tips en toch wel fijn te lezen dat meer vrouwen hier dus last van hebben! Helaas maakt het niet uit of ik op mijn rug of zij lig en mijnneus is ook niet verstopt....overigens een tip voor de andere... Je mag niet elke neusspray gebruiken als je zwanger bent, pas dus op met wat je koopt hoor! Misschien heeft de gyn volgende week nog tips! Hihi ik laat het weten als ik er een heb.

Liefs, ikke42
 
Terug
Bovenaan