Snurken????

Hier nog zo'n snurker, ik zaag complete bossen om 's nachts. Word zelfs wakker van mijn eigen gesnurk. Ik had het bij de vorige zwangerschappen ook en het was daags na de bevalling over.
 
Heb je wel al die neusstrips geprobeerd? Breathe right heten ze. Vanwege het feit dat je inderdaad geen neusspray mag gebruiken kwam ik op de oud-hollandse middeltjes. maar bij mij is het inderdaad door een verstopte neus en dan helpt die ui en de olie wel.

@micro Pas goed op met neusspray's. Ze kunnen je slijmvlies dunner maken en ook dat van je baarmoeder. Ook als je verkouden wordt kun je ze beter niet gebruiken. Altijd effe aan de verloskundige of huisarts vragen wat je wel en niet mag gebruiken. Ibruprofen en dat soort medicijnen zijn gewoon te koop maar niet bevordelijk voor je baby en zeker in het begin niet. En aangezien het griep- en snotterseizoen weer begonnen is, is dat best even lastig. Ook als je last van je maag krijgt mag je bepaalde stoffen niet die vrij verkrijgbaar zijn. Het staat niet altijd in de bijsluiter ben ik achter gekomen.
 
Terug
Bovenaan