Snurken

Hoi,

Ik schijn heel erg te snurken en houd mijn man uit zijn slaap, waardoor ik ook veel wakker lig en bijna niet meer durf te slapen. Volgens hem is het niet om uit te houden en hij doet geen oog dicht. Wie heeft hier nog meer last van (Schijnt zwangerschapskwaal te zijn, want normaal snurk ik echt niet!).
Alle tips zijn welkom!!
Hij slaapt ook vaak in mijn dochter haar bed maar zelfs dan hoort hij het nog. Pffff Ze kunnen ook wel zeuren die mannen........,

Groetjes
Lies
 
Mijn vriend zegt dat ik momenteel meer ga snurken, maar dan vooral als ik op mijn rug lig. Hij is 10 keer erger hoor... maar dan geeft ie me altijd een duwtje en rol ik wel opzij en is het snurken over. Enige waar die niks voor heeft en waar die me niet bij kan helpen is dat ik momenteel heel erg zwaar adem.. soms lijkt het of adem je helemaal niet meer en dan ineens een hele zware zucht...

Hoe lang moet je nog???
Je man moet niet zeuren, over een tijdje hebben jullie er een mooie baby voor terug... :D
 
haha ja dat zeg ik ook al zeur niet zo !! hij geeft me wel een duwtje en dan lig ik weer op mijn zij. ik moet nog 11 weken dus dat is ook nog wel te overzien! vanavond maar is extra kussen proberen, heb ik net op internet gelezen.
Dank voor reacties!
 
Haha had ik de eerste weken ook veel last van.Mijn man werd er ook gek van.
Ach hij moet er maar aan wennen toch.Straks houdt de kleine je ook weer wakker.
 
Hoi Lies,

Hier idem dito. Mijn man ligt wakker doordat ik tegenwoordig erg snurk. Dat hij me 2 weken heeft wakker gehouden doordat hij met een gebroken been in bed ligt vergeet hij dan maar even, ha ha.
Ik moet nog 4 weken, dus nog even bikkelen. Ik heb begrepen dat op mijn zij het meevalt in vergelijking met op mijn rug liggen. Maar ja, weet niet altijd hoe ik draai in mijn slaap...
suc6.

gr. Henny
 
Hi,

Ik ben nu 37 weken en ik snurk ook sinds een week of 3 heel erg! Terwijl ik normaal nooit snurk! Is echt een zwangerschapskwaal. Denk dat het komt omdat je toch zwaarder wordt in gewicht ofzo?

Niks aan te doen dus..

Gr.
 
Je hebt meer slijm in je neus/keel en daardoor gaan we snurken.

Het is echt een zwangerschapskwaaltje. Ik heb het ook. Zeg maar zo: als dat het enige kwaaltje is waar de mannen wakker van liggen hebben ze geen enkele reden tot piepen!

We bikkelen gewoon nog even door.
 
Terug
Bovenaan