Snurken

hahahaha Mijn man is bij mijn oudste op de kamer aan het slapen...A we hadden allebei griep en hielden elkaar wakker en nu snurk ik nog zo hard dat ik zelfs mijn oudste die een verdieping hoger ligt wakker gesnurkt...Denk dat manlief nog wel even op zolder wil slapen :)
 
Vind het toch wel wat hoor: al die mannen die ergens anders gaan slapen! Gelukkig ligt mijn man nog gewoon naast me. Mokt soms even en dan zeg ik: je hebt er zelf net zoveel schuld aan. Wacht maar tot de brulaap je wakker houdt!
 
Haha, wat een lafaards al die mannen die snel ergens anders gaan liggen....... haha

De mijne slaapt nog gewoon lekker naast me. Hij snurkt nog wel 10 x erger dan ik...

Hoef nog maar 10 weken dus, daar bijt ie maar ff doorheen!

 
Hihihii heb mijn man maar even dit topic laten lezen!
Hier is het ook zo erg! Normaal ben ik de schone slaapster zelve; snurk niet, draai niet, maar nu???!!!
Echt hopeloos!

Ik sliep sowieso al met dopjes in vanwege zijn gesnurk (lang leve de kopjes koffie met koekjes na het journaal), maar vrees dat ik nog een set dopjes voor hem moet bij halen...

Nog effe volhouden, succes!
 
Gelukkig ben ik niet de enige!! leuk al die reacties!
Hij moet nog maar even doorbijten, ik zeg ook tegen hem je hebt niet alleen de lusten maar ook de lasten van je vrouw hahaha!1
 
Terug
Bovenaan