snurken

ik snurk op het moment verschikkelijk veel.
mijn vriend word er helemaal gek van en maakt me denk ik een keer of 10 wakker `s nachts.
word hier echt helemaal gek van zowel hij als ik komen een hoop slaap te kort.
het schijnt er wel bij te horen, maar zijn er hier mensen met een goed tip om minder te snurken?

groetjes angelique

haha je bent niet de enige!
mijn vriend snurkt ook maar maakt me niet wakker omdat ik dat bij hem ook niet doe. ik snurk nu ook veel meer omdat ik erg verkouden ben. dus ga vanavond weer dampo opsmeren!

ben je ook verkouden dat zorgt dat je neus verstopt zit?

ben ook wel verkouden maar voor ik dit was was het ook al, maar lijkt wel of het als maar erger wordt,
gebruik wel al een paardagen neusspray maar dit werkt ook niet echt en dit mag je ook weer niet te lang gebruiken.
maarja als het vanacht weer zo erg is dan ga ik morgen nacht op een stretser beneden in de huiskamer slapen.
ben echt een beetje wanhopig en wordt er ook wel boos om dat hij me steeds wakker maakt, maar kan het me ook wel voorstellen hij moet ook weer vroeg er uit om te werken. dit hoef ik gelukkig niet meer. dus haal op de dag wel weer wat in maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.

groetjes angelique

als je het aan de vk verteld zegt die dat je inhaleercrème moet proberen. is gewoon te koop bij kruidvat. zorgt dat je luchtwegen 's nachts open blijven. dat veroorzaakt het snurken.ook al zit mijn neus niet verstopt snurk ik er minder door

Volgens mij hoort snurken er gewoon bij, al begrijp ik dat je vriend er niet blij mee is.Maar op een stretcher slapen lijkt me nu voor je lijf niet echt goed, hoor. Misschien toch maar even de vk bellen?

Gr Ingrid

Ik had mijn vriend al lang het bed uit gestuurd!!! Elke keer wakker maken! Dan moet hij maar op een stretcher gaan liggen als hij er last van heeft toch!! Ja hij moet wel werken maar het is ook heeeeeeeel belangrijk dat jij aan je nachtrust toekomt.
Je hebt ook van die neusstrips,misschien helpen die??

Groetjes Anne

haha moet er toch wel beetje om lachen, sorry ;-)

Ik snurk zelf niet echt, maar manlief wel en als ik hem snachts even over zn arm aai en zachtjes zeg dat hij op zn zij moet gaan liggen word het al stukken beter.
Misschien een tip voor je man?
Beetje tactisch duidelijk maken snachts dat je evt anders moet gaan liggen?

Liefs Marina

hihihi grappig....

zo nu en dan heb ik er ook echt last van.... maar mijn vriend word daardoor niet wakker... zelfs snurkt ie nog 10 keer zo erg....
Maar waar die dan wel wakker van word.. is als ik zwaar aan het ademen ben... dan lijkt het net of krijg ik geen adem meer.... dan houd hij dat ff in de gaten...

ik liet hem op de strecher slapen... Hoe durft ie jou snachts wakker te maken.... kan idd tactischer... :D:D:D

Terug
Bovenaan