snurken

Hoi hoi!

Hahaha snurk altijd al, maar nu schijnt het veel erger te zijn (wordt er soms zelf wakker van). Mijn man snurkt alleen als ie verkouden is maar maakt me gelukkig niet wakker! Hij kan eigenlijk prima slapen en in slaap komen, vind het rustgevend (?) zolang het maar gelijkmatig gaat haha!
Ik zou idd aan mijn man vragen of hij op de stretcher ging liggen. In jouw toestand op een stretcher de komende maand lijkt me geen goed plan! Misschien om en om of hij door de weeks, jij in het weekend ofzo??
succes ermee!

Greetz Esz

ik kan me ook heel goed voorstellen dat het voor hem frusterend is vandaar dat ik dan zoiets had van dan ga ik wel op de strecher maar het is inderdaad voor mijn eigen lichaam niet echt lekker ligt veels te zacht. het was ook een idee van mezelf.
vannacht heeft hij me wel ief laten slapen, scheen vannacht iets minder te hebben gesnurkt.
bij mij helpt het niet echt om op mijn ander zij te gaan liggen schijn dan net zo hard door te gaan.
en inderdaad als hij er vannacht last van heeft gaat hij zijn bed maar uit om op de strecher te gaan slapen.
ik ga ook zo nog wel even langs de drogist om inderdaad iets van dampo te halen kijken of dit helpt.
in iedergeval bedankt voor de tips en het medeleven.

groetjes angelique

Terug
Bovenaan