Softdrugs

Hoi dames!

p het moment dat ik zanger bleek te zijn was mijn levensstijl niet je van het. Drinken, roken, softdrugs. Ben er meteen mee gestopt, maaruh nu erg ongerust! iemand ervaring mee?

groetjes,
Joki
 
Ik heb er wel ervaring mee maar mijn verloskundige heeft gezegt dat de eerste weken (4) geen bloed word uitgewisseld en mijn baby is ook helemaal gezond voor zover we kunnen zien ik heb gewoon een screenings echo gehad.

Groetjes,

Kat
 
hoi!
daar hoef je je geen zorgen om te maken hoor. ik rookte ook voor mijn zw.schap, en ik blowde ook wel eens heel af en toe als ik uit ging. en alcohol dronk ik ook.
op het moment dat mijn test positief was ben ik er ook meteen mee gestopt!
ik was 2 dgn overtijd en mijn test was nog neg. ik dacht dus niet zwanger te zijn, en had toen een paar trekjes van een blowtje genomen.
ik had het later tegen de dokter verteld, en die zei me dat zo heel pril het vruchtje nog niet in verbinding staat met jouw bloed.
maak je dus maar geen zorgen. al moet je er natuurlijk wel nu mee stoppen.
fijne zwangerschap!!

groetjes van sandy
 
hallo joki
ik ben zelf nu 5 maanden zwanger en heb van de week een pretecho gehad
ik heb ook geblowt en gerookt van te voren en toen ik zwanger raakte ook
een jointje 'savond doe ik ook nog steeds en mij vk zegt dat dat nie zo verkeerd kan zijn want als je lichaam aan thc gewend is dan kan je daar ook nie meteen mee stoppen wnat dan kan je babytje een bloedvergisftiging krijgen
dus ik schrk wel toen ikd at hoorde en we hebben de pret echt gehad en die was echt hartstikke goed dus de dingend ie je kan krijgen van blowen of roken die kans heb iknu nie meer wnat de baby was volkomne gezond en met trouwens me 1e kindje was ik 28 weken en toen kwam ik er achter en toen blowde ik ook heel de tijd ben ook meteen gestopt en kreeg stolsels dus ben ikw eer begonnen en de baby was helemaala gezond geboren en ze is nu bijna 5 en het is een prachtkind dus als je gestopt bent echt heeel goed gedaan maar ik zou me nu nie meer al te veel zorgen maken verder veel plezier met je zwangerschap
 
Ja nou, ik ook de eerste 10 weken. op het moment dat ik er achter kwam ben ik overal mee gestopt. inmiddels ben ik 33weken en alles gaat voorspoedig. Ik weet ook niet alles, dat weet je pas als de baby er is. maar ja, ik kan het niet terugdraaien. Mijn gevoel zegt wel dat alles oke is, dus daar ga ik maar van uit!
Groetjes,Joke
 
Hoi Joki,
allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Ik weet niet hoe lang je al zwanger was toen je erachter kwam?
Een embryo (rotwoord maar ja...) leeft de eerste 6 weken van de voeding uit de dooierzak. Er is dan nog geen contact tussen jou en de kleine.
Dat komt daarna pas als de dooierzak zich hecht aan de wand. Dan wordt de placenta gevormd en eet en ademt hij/zij met je mee.
Dus als je er na voor die 6 weken achter was is er niks aan de hand.
Geniet van je zwangerschap want het gaat echt heel snel!!!!!
En als je nog twijfelt vraag je het toch aan de verloskundige?
Groetjes
 
Terug
Bovenaan