softijs (gezien bij tros radar)

hoi hoi ik keek net naar de herhaling van tros radad en daar hadden ze een onderwerp over softijs en hoe schoon of slecht t is ivm met bacterien
ik weet niet wat er precies schadelijk aan is maar ik haal in iedergeval geen softijs dit jaar hoe lekker ik t ook zal vinden uit onderzoek was gebleken dat het ijs van de burger king t meest slechte is en dat daar de meeste bacterien in zitten t ligt niet aan het ijs maar aan de hygiene van de verkoper
ik wil geen onrust stoken maar t is misschien wel iets om over na te denken
ik heb geen zin om ziek te worden doordat ik lekker heb gesmuld van een softijsje dus dat word dan maar zelf ijsjes maken hihi
je kan t ook nakijken bij www.trosradar.nl
gr xx yvonnie
 
nee hoor ik dacht dat t misschien wel intresant zou zijn aangezien wij allemaal gelukkig zwanger zijn en ik dnek niet veel zin hebben om n voedselvergiftiging op te lopen als jij dat wil ga je gang ik schreef t voor de geintrseerden niet voor jou met je hormonenbui
 
Hallo,
Ik heb tijdens mijn zwangerschap softijs gegeten.... Mijn zoon heeft er niets van opgelopen (en ik ook niet). Ik had er ook nog nooit van gehoord. Er zijn wel meer dingen waar veel bacteriën in zitten en je ziek kan worden. Nog even en je kan niets meer eten tijdens je zwangerschap. Je kan er natuurlijk wel rekening mee houden, maar je ook weer niet gek laten maken van wat je allemaal op de tv ziet.
Groetjes
 
ik zei toch ook ik wil geen onrust stoken maar voorkomen is beter dan genezen en dan al loopt je kindje er geen gevaar van op misschien
als ik er ziek van word ben ik ook niet blij
 
Terug
Bovenaan