softijs/milkshake

Jeetje, daar heb ik nog helemaal niet aan gedacht zeg. Nou ben ik het grootste gedeelte in de winter zwanger geweest, dus toen was het niet aan de orde. Een andere goede optie voor ijs is natuurlijk gewoon een bak  schepijs bij de supermarkt vandaan. Maar zelf maken lijkt me inderdaad het beste.
Ik zou me er maar niet teveel over opwinden, anders kun je inderdaad niks meer eten.

Groetjes, Marisa

hoi

Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschappen best veel milkshakes op van de mac en mijn   dochter is gewoon kerngezond geboren,dus ik zou me er niet zo druk om maken hoor anders kun je net zo goed helemaal nix meer eten en drinken.gr wendy 7wk 4 dg zwanger tweede

Hey!

Ik heb net als marjolein ook de ziekte van crohn maar ik eet met dit weer elke dag wel een ijsje en ben al helemaal gek op milkshakes!!
Ook ontbijtkoek eet ik elke dag mmm lekker!
Zelf ben ik niet zo streng in dat soort dingen want anders kan je helemaal niks meer eten!
Behalve met rauw vlees want daar kun je echt schade mee aanrichten maar die andere dingen echt vind het belachelijk maar dat is ieders eigen!

Groetjes bijna mama
(37 wk en 2 dagen)

Hai Meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Ik had ook al zo iets van: het wordt toch niet van rauwe melk gemaakt! En dat er bacterien in kunnen zitten leek me ook niet zo gek. Nou ik laat me niet gek maken, als ik trek heb in een milkshake of softijsje haal ik er gewoon 1!! Het is toch ook een melkproduct dus er zit toch ook een positieve kant aan?!
Maar die tip van ze zelf maken vond ik ook wel een goed idee. Volgens mij hebben mijn ouders nog een blender thuis waar ze niets mee doen. Ik denk dat ik die maar eens even ga pikken!! hihi!

Liefs
Wilma

Hoi patje,

ik doe meestal 250 ml. melk, twee bananen of drie kiwi's of wat aardbeien en 3 bolletjes ijs. Dat doe ik bij elkaar in de blender. Die zet ik ongeveer een minuutje op de hoogste stand en klaar ben ik. Je hoeft echt geen duur ijs te nemen. Gewoon de goedkoopste van de Lidl smaakt al heerlijk.

Groetjes van marloes

Terug
Bovenaan