sokjes aan?

Even een kort vraagje:  doen jullie je baby sokjes aan  in bed? Ik doe het wel maar denk eigenlijk dat het niet nodig is. Ik heb tenslotte ook geen sokken aan in bed. Ben even benieuwd hoe jullie het doen.

Groeten, Nathalie
 
hoi,

mijn dochtertje heeft geen sokjes aan in bed. Ik weet niet of jouw kindje in een slaapzakje ligt, maar als dat niet zo is, dan kunnen de sokjes uitgaan en misschien in of op het gezichtje/mondje komen.
Ik denk ook niet dat het nodig is, onder de dekentjes liggen ze warm genoeg!

Groetjes
Petra
 
Ik moest mijn zoon in het begin wel sokken aan doen omdat het anders te koud was , ondertussen is hij de 8 maanden en een maand geleden ben ik gestopt met sokjes aan te doen( in sommige pyjama's zitten standaard van die voetjes) , zijn voeten zijn 's ochtends heerlijk warm dus het is echt niet nodig.

gr.sandra
 
Hoi Nathalie1,

Mijn zoontje heeft nooit sokjes aan. Niet in bed, maar ook niet buiten bed. Alleen als we naar buiten gaan. In de wagen met schoentjes en op de fiets.

Van de week nog ruzie gehad op het KDV over de sokjes. Ik was ze elke keer kwijt.  Zij vinden dat hij ze aan moet, maar mijn zoontje trekt ze elke keer weer uit. Het heeft geen zin om ze aan te doen. Ik blijf niet elke keer nieuwe sokjes kopen!

Nee, voor mij geen sokjes.
Ook bij mijn oudste heb ik nooit geen sokjes aangedaan. Pas toen hij anderhalf was, bleven de sokjes aan zijn voetje.
Ze hebben nog nooit koude voetjes gehad.

Groetjes,
Monique32
 
sokjes dienen ook voor hygiene het houd een heleboel rotzooi tegen wat niet op het voetje hoort , hoe goed je ook schoonmaakt , het is nooit zo schoon dat er niet iets op het voetje komt wat er niet hoort


gr.
 
Hoi,

Hier geen sokjes in bed hoor.
Hij ligt in een slaapzakje onder een dekentje en heeft het heerlijk warm. Alleen z'n handjes willen nog wel eens koud zijn, maar dat heeft 'ie van z'n mama.

Overdag wel lekker sokjes aan, ook al worden ze hier ook redelijk vaak uitgetrokken. Ik ga ze dan niet de hele tijd weer aantrekken, maar als hij uitgespeeld is en in z'n stoel zit krijgt hij z'n sokjes wel weer aan. Vind het zelf ook veels te koud zonder.

Groetjes,
Marije
 

Hoi,

Mijn dochter heeft wel sokken aan in bed, ik hield als kind zijnde ook mijn sokken aan met slapen. Ze wurmt zich 's nachts uit de dekens en heeft anders hele koude voeten, soms trapt ze er weleens eentje uit, maar die ligt dan ergens onderin de dekens.
groetjes mama van @nouk
 
mijn zoon heeft ook hele kopude handen 's ochtends , misschien handschoenen aan hahahahaha.
Hij heeft nu wel al een paar keer het idee gekregen om op zijn handen te gaan liggen en zo blijven ze natuurlijk ook lekker warm hihi

gr.sandra
 
Terug
Bovenaan