Sokken?

Hey dames,

Waarschijnlijk hebben jullie allemaal hetzelfde probleem, maar ik word helemaal gek van die babysokken.
Hebben jullie wel sokken die niet uitgaan?
En ik ken wel van die dingen die je over de sokken heen doet, maar dat vind ik ook weer niks.
(waarom bouwen ze dat trouwens niet meteen in een sok of denk ik nou heel onlogisch? :))
Ik heb maar een paar sokjes die redelijk blijven zitten, maar die kan ik nergens meer vinden. Zijn ook een beetje te dik voor als het wat warmer wordt.

Hoop dat jullie wel sokken hebben die blijven zitten en mij kunnen vertellen waar ik die kan kopen!

Alvast een fijn weekend allemaal!

Liefs Kim
 
Ik haal nogal eens babysokjes bij de wibra of zeeman die bljven redelijk zitten maar ons meisje heeft een hekel aan sokken en sinds van de week kan ze ze vast pakken en liggen ze zo uit.
 
Hier ook ergernis nummer 1.. Slofjes er overheen als we naar buiten gaan. Ik koop sowieso een maat groter. Kniekousen werkt ook prima die blijven wel zitten. Succes
 
hier ook sokken die om het gezeik uit gaan
zijn gaat schuiven met haar benen over mekaar heen als ze druk is en dan gaat ze vaak genoeg uit :p
of ze opeens onder bed haha !
 
hema sokken zijn hier juist rampzalig, blijven nooit zitten. Goede ervaring met sokken van noppies, prijzig maar blijven aan.
Slofjes zijn ook niet prettig. Blijven ook erg slecht aan. En de babysloffen zijn haar echt te klein.
 
Gelukkig geen sokproblemen!

Ik heb de dikke en dunne sokjes van de hema, die zijn prima. Ik heb ook sokjes van de prenatal, die vind ik minder fijn.
Noppies zijn goed en ik heb ook goede verhalen van de kruidvat sokjes gehoord, maar nog niet zelf geprobeerd.

Je kan een soort oversokje (geen idee hoe dat heet) met een open hak over de sok heendoen, dan zit het strak. Maar daar heb ik geen ervaring mee.

Sucsok :)
 
Terug
Bovenaan