Sollicitatie

oh ja, en ter consideratie:

als je nu geen werk hebt, dan ZEKER niet zeggen. je bent helemaal zuur als je zonder baan zit en zwanger bent, toch? je komt echt nergens meer aan de bak met een buik.
 
Ik zou het wel vertellen. Ik ben er heel eerlijk over geweest. Ik was zelfs nog niet zwanger, maar omdat de inwerktijd 1 a 2 jaar zou bedragen (het is een pittige baan), heb ik open kaart gespeeld. Ze hebben het zeer gewaardeerd en ze willen me zelfs alsnog hebben, als ik zelf contact opneem na mijn zwangerschap! Dit is mijn keuze geweest. Ik ben inmiddels ruim 16 wk zwanger en heb absoluut geen spijt van mijn keuze. Ik kan me nu focussen op dat wat nu belangrijk is. Naar mijn idee zijn er meerdere droombanen en die komen vast nog wel eens voorbij als je de juiste capaciteiten hebt. Ik wens je veel succes!!
liefs
Merijntje
 
Uit mijn ervaring zou ik het niet zeggen, ik werkte altijd via een uitzendbureau tot ik vorig jaar september een bedrijfsongeval heb gehad, in juni mocht ik eindelijk weer gaan werken, maar wat was nu het geval ik ben zwanger, heb het allemaal netjes doorgegeven aan alle uitzendbureau's omdat ik altijd mannenberoepen uitvoerdedus zwaar werk deed, nu ben ik dus zwanger, werkeloos en zit zonder uitkering.. Het uitzendbureau wil me bij geen enkel bedrijf voor stellen zelfs niet als telefoniste, nu heb ik al verschillende sollicitatie's de deur uitgedaan, maar iedere keer vragen e een referentie op bij een van de uitzendbureau's en die vermelden dan voor mij dat ik zwanger ben
 
Terug
Bovenaan