Solliciteren en ziekenhuistraject: eerlijk zijn?

Hee meiden, bedankt voor jullie reacties. Vanmorgen het eerste gesprek gehad, het gesprek bij het andere bedrijf is naar volgende week verplaatst. Het was een gesprek van bijna 2 uur,  maar wel een goed gesprek!  Althans, ik heb veel info gekregen, zat er op mijn gemak en ik laat het nu even bezinken. Ik hoor eind deze week of ik door mag naar de volgende ronde...

Ik heb vooralsnog besloten eerst met het bedrijf waar ik wil gaan werken  te gaan praten over concrete zaken en dan als ze met mij verder willen, voordat ik mijn handtekening zet, zeggen dat ik in het ziekenhuis loop  met PCOS om hopelijk ooit zwanger te raken.

Maar goed, ff kijken hoe ik me dan voel want vind het errug spannend in de mindere zin van het woord... Als ze me echt graag willen hebben, dan hoop ik dat zij net als ik een lange termijn visie hebben daarvoor. En het is moeilijk om personeel te vinden, dus ze zouden gek zijn als ze vrouwen daarom niet aannemen toch? En, ik ben 31 en getrouwd. Zouden ze zelf zowieso daar al niet bij nadenken....?

Ik ga niet vragen of ik 3 dagen of 3 om 4 mag werken als het ooit zover is dat ik een kindje heb, dat zie ik t.z.t. wel. Moeilijk, moeilijk allemaal he! Nogmaals, dank voor de reacties en ik zal straks wel vertellen waarvoor ik heb gekozen..               .....            

groetjes!
groetjes!

Terug
Bovenaan