A
Anoniem
Guest
Hallo
Is even geleden dat ik iets van me heb laten horen.
Maar goed ik zit een beetje met een probleem en wilde vragen of er hier
iemand/meerdere is/zijn die dit ook eens heeft gehad of mee zit.
Het probleem is het volgende wie heeft het wel eens meegemaakt dat je van werkgever wil veranderen en tevens een kinderwens heeft.
Ik moet namelijk morgen op sollicitatie gesprek en we zijn bezig voor een tweede kindje.
Eigenlijk weet ik dat ze het niet mogen vragen in een gesprek maar van de andere kant denk ik wat zouden ze doen als ik wordt aangenomen en over een maand of langer weg kom zeggen dat ik in verwachting ben.
tegenwoordig begin je toch bijna overal met een jaar contract.
Wie kan me raad of advies geven????
Verder gaat het wel goed, volgende week ergens rond 1 november mijn nod.
Afgelopen week wel een wat opgeblazen gevoel gehad en soms iets misselijk maar goed we wachten af wat volgende week zal brengen.
Groetjes bg
Is even geleden dat ik iets van me heb laten horen.
Maar goed ik zit een beetje met een probleem en wilde vragen of er hier
iemand/meerdere is/zijn die dit ook eens heeft gehad of mee zit.
Het probleem is het volgende wie heeft het wel eens meegemaakt dat je van werkgever wil veranderen en tevens een kinderwens heeft.
Ik moet namelijk morgen op sollicitatie gesprek en we zijn bezig voor een tweede kindje.
Eigenlijk weet ik dat ze het niet mogen vragen in een gesprek maar van de andere kant denk ik wat zouden ze doen als ik wordt aangenomen en over een maand of langer weg kom zeggen dat ik in verwachting ben.
tegenwoordig begin je toch bijna overal met een jaar contract.
Wie kan me raad of advies geven????
Verder gaat het wel goed, volgende week ergens rond 1 november mijn nod.
Afgelopen week wel een wat opgeblazen gevoel gehad en soms iets misselijk maar goed we wachten af wat volgende week zal brengen.
Groetjes bg