Somber

Allereerst, welkom Monique! Jij hebt dus ook de weg weten te vinden, haha!

Ben vandaag weer bloed wezen prikken, er waren nu maar 5 buisjes nodig. Vorige keer waren het er 11, maar er wordt maar een klein deel van het onderzoek herhaald, dus is er minder nodig. Gelukkig maar, ben er toch al geen fan van........

Het gaat momenteel helemaal niet goed met mij, zit in een enorme dip.
Afgelopen zaterdag zou ik uitgerekend zijn van de eerste zwangersschap en terwijl ik dacht dat ik dat wel aankon blijkt dat juist niet het geval te zijn.
En nu weet ik dus ook dat het aftellen wordt naar de volgende datum in april, want dat blijft toch in je hoofd spoken.
Ook irriteer ik me ineens weer behoorlijk aan de dikke buiken om mij heen. Het lijken er ineens ontzettend veel.
Ben enorm gespannen om de uitslag van het prikken van vandaag, want hoe krom het misschien ook is, ik hoop dus eigenlijk dat die waardes inderdaad afwijken, zodat ik weet waar het van komt en er inderdaad iets aan gedaan kan worden. Nu ben ik dus best bang dat ze alsnog weer goed blijken te zijn. Dan wordt de onzekerheid alleen maar groter.
Nou heb ik natuurlijk een tijdje geleden een reiki-behandeling gekregen omdat dat de chakra bij mijn baarmoeder volledig uit balans  bleek te zijn en door de reiki weer in balans is gebracht. Ik ben dus zo'n muts die nou denkt dat dat ook van invloed kan zijn op het nieuwe bloedonderzoek, dat er daardoor niets meer aan de hand zou zijn..............  Terwijl ik me juist vast zou moeten houden aan wat die kennis toen zei dat  het goed gaat komen met mij! Ik wordt nu echt nerveus van mezelf............

Ook zit het op mijn werk helemaal niet lekker. De werkdruk is momenteel iets minder, maar dat is zo onvoorspelbaar als het weer bij ons. Maar die druk is niet het enige waar ik mee te maken heb, die sfeer daar........ ik heb echt het idee dat ik op een eilandje zit. Nou weet ik heus wel dat het echt niet alleen aan mij ligt, maar ik trek mij die dingen wel heel erg persoonlijk aan. En   begrip voor hoe ik me voel en de dingen beleef is ver te zoeken.

Afgelopen dinsdag zou ik weer een gesprek hebben met de psycholoog, maar dat is door ziekte van haar kant niet doorgegaan. Terwijl ik het heel erg nodig heb nu.
Hopelijk is ze gauw weer beter, want dit gaat echt niet langer zo.
Ik zit onder de uitslag, ik krab me helemaal open en kapot van de jeuk. Heb van de huisarts wel weer de nodige middeltjes gekregen, maar ik weet ook wel dat dat niet zal helpen zolang ik nog zo gespannen als ..... ben.

Er blijft dus maar een oplossing over momenteel en dat is weer aan de st.janskruid gaan.
Dit middel heb ik wel eens vaker gebruikt in moeilijke momenten en het werkt best wel. Maar ik probeer het altijd zo lang mogelijk uit te stellen, want meestal probeer ik eerst met mezelf tot een oplossing te komen, maar dat stadium ben ik helaas al gepasseerd.

Nou, meisjes, sorry voor deze emmer treurnis die over jullie uitgestord is, maar ik moest het echt even kwijt.

Tot gauw weer.

Ariane

Hoi Ariane,
Ik wilde je alleen even laten weten dat ik met je meeleef, en uit ervaring weet ik dat als de utgerekende dag eenmaal is aangebroken dat er toch zo veel emoties voorbij komen en dat er een hoop onverwerkt verdriet naar boven komt!!! En laat dan de traantjes maar de vrije loop, dat lucht toch vaak op. ( tenminste bij mij wel)
Hoe lang moet je nu wachten op de uitslagen van het bloedonderzoek???
Heel veel sterkte met alles!!!
Liefs Annemarie

Lieve Aad,

Jeetje meid ik baal ervan dat je zo rot in je vel zit.
En dan nog te bedenken dat je me juist zaterdag zo een lief kaartje hebt gestuurd terwijl het voor jou zo een moeilijke dag is.   Nu begrijp ik dat je mijn verjaardag niet snel zal vergeten.

Toch wil ik je een beetje opbeuren...
Ik weet niet goed hoe maar ik weet wel dat er in Aad een geweldige vechter zit die ontzettend met anderen meeleeft en altijd een schoudertje heeft. Nu moet jij daar maar eens gebruik van maken, maar weet vooral dat je hart op de goede plek zit.
Ik ga met pasen weer naar Italie en dan ga ik speciaal voor jou een kaarsje branden (zei ik de meest ongelooflijke maar daar geeft het me zo een goed gevoel)

Ik weet het heel zeker dat het ook bij j ou ooit allemaal god gaat komen en daar moet je echt aan vast blijven houden!!!!!

Hele hele dikke knuffel

Hi Aadje,

Ik ben nog niet zo lang op dit forum en ken waarschijnlijk niet je hele verhaal maar na het lezen van een aantal berichten kan ik het niet laten om even te reageren en je veel sterkte te wensen de komende tijd!!!!

Wanneer krijg je eigenlijk de uitslagen van dit bloedonderzoek? Ik hoop voor je dat er dan iets uitkomt waar ze werkelijk iets aan kunnen doen en dat die uitslag je een houvast kan geven. Ik weet van mijn eigen mk dat toen ik eenmaal zeker wist dat het niet in orde was en dat er actie nodig was dat ik daaraan toe was en die kracht vond (ik stortte ook daarna wel weer in en ben nog lang niet waar ik zijn moet maar tsja). Maar goed jouw situatie is wel heel anders weer (ik denk dan met één mk is het maar makkelijk praten). Ik hoop dat je en wens je de kracht toe die je de komende periode nodig hebt.

Zie het werk alsjeblieft als een afleiding en laat ook af en toe de boel de boel een beetje, denk goed om jezelf en zorg goed voor jezelf. Luister naar je lichaam en laat je gedachten af en toe niet te veel met je aan de haal gaan. Dit is makkelijker gezegd dan gedaan maar ik hoop dat het je een beetje lukt. Sterkte!!

Liefs,
Daantje

He meissie wat vervelend dat je je zo voelt. Ik kan me voorstellen dat die datum ronduit KLOTE is. Je zou het liefst ver weg duiken maar helaas...

Ik wordt ook helemaal gek van al die dikke buiken. Net of ze het erom doen!
Als ik je zo hoor is het misschien niet gek om even een time out van je werk te nemen. Je mag jezelf best even voorrang geven hoor. De rust heb je gewoon nodig en is echt geen luxe.

Sterkte meis, ik denk aan je!
x inge

Lieve Aadje,

wat kut voor je meissie! Ik heb een hele tijd ook niet lekker in mijn vel gezeten, natuurlijk ook door de miskramen, maar ook door het werk waar het een ontzettende chaos is. Ik werd er helemaal gek van. Ik ben toen ook met een bedrijfspsycholoog gaan praten en heb ook reiki gehad. En dat heeft me gelukkig heel goed geholpen. Ik hoop voor je dat het jou ook helpt. Ik ben er inmiddels achter dat er echt maar een paar dingen echt belangrijk zijn en werk is daar niet 1 van. Denk aan jezelf!

Sterkte meid!

Gitta

He meis,

Ik ben nu pas weer op-lijn, en zie dat je behoorlijk uit je hum bent.  Kunnen we  elkaar de hand geven. Ik voel mezelf ook totaal uit mijn evenwicht. Ons Marijntje had 19 maart geboren moeten worden, dus het hangt mij weer als een donderwolk boven het hoofd, opeens. En dat terwijl ik me de laatste maand eigenlijk heel goed voelde. Daar is niet veel meer van over.

Nou, ik zie je in ieder geval morgen, kunnen we lekker tegen elkaar aan ouwehoeren, ben heel benieuwd naar jou! Als het maar niet te hard regent!!! (hoewel dat ook wel weer bij de stemming past...)

Liefs,
Marjon

Terug
Bovenaan