Hai Aar
Nou zoals ik hier lees en op je mail voel jij je ook flink BUT.
Daardat ik m e ook zo voel weet ik wat je bedoel.
Zo denk je weer de hele wereld aan te kunnen en zo voel je je ongeloofelijk KL@#%$te.
Nou meid ik hoop dat het je weer lukt om uit deze dip te klimmen.
En bedenk, zoals andere ook schreven, het zonnentje gaat ook voor jouw weer schijnen.
Met mij gaat het nu zozo.
Komt denk ik gewoon omdat ik het moet worden.
Gisteren had ik het er nog met mijn man over en hij zei het is niet verkeerd dat je het nu word. Want er zullen best nog restjes bloed inzitten en dat komt er dan nu weer uit.
En ik weet dat dat zo is maar gevoelmatig hoop je toch dat het raak zou zijn.
Maarja vanmiddag gezellig naar de tandarts. Dus dat maakt mijn dag vandaag wel weer goed. NIET DUS.
He meissie heel veel sterkte en ik zit weer te wachten op een smeuig verhaal van onze Aar. Het is ne tijd voor een dus tot horens
Groetjes van mij
Nou zoals ik hier lees en op je mail voel jij je ook flink BUT.
Daardat ik m e ook zo voel weet ik wat je bedoel.
Zo denk je weer de hele wereld aan te kunnen en zo voel je je ongeloofelijk KL@#%$te.
Nou meid ik hoop dat het je weer lukt om uit deze dip te klimmen.
En bedenk, zoals andere ook schreven, het zonnentje gaat ook voor jouw weer schijnen.
Met mij gaat het nu zozo.
Komt denk ik gewoon omdat ik het moet worden.
Gisteren had ik het er nog met mijn man over en hij zei het is niet verkeerd dat je het nu word. Want er zullen best nog restjes bloed inzitten en dat komt er dan nu weer uit.
En ik weet dat dat zo is maar gevoelmatig hoop je toch dat het raak zou zijn.
Maarja vanmiddag gezellig naar de tandarts. Dus dat maakt mijn dag vandaag wel weer goed. NIET DUS.
He meissie heel veel sterkte en ik zit weer te wachten op een smeuig verhaal van onze Aar. Het is ne tijd voor een dus tot horens
Groetjes van mij