Sommige mensen....

TTSSSS
Belachelijk he en dan heeft ze het over de jeugd van tegenwoordig, de ouderen van tegenwoordig denken dat ze alles kunnen maken. Mischien kunnen hun wel eens een curscus in normen en waarde gaan volgen.
Laat je niet kisten hoor w.s gewoon jaloers!!!
knuf Jo

Nou zeg! De jeugd van tegenwoordig? Dus het is maar normaal om iedereen het hemd van het lijf te vragen? En als je geen antwoord krijgt dan gooi je het op de leetijd. Z.ou je naar haar moeten gaan
En hoe oud bent u? Rookt u? Drinkt u? Nou u ziet er wel erg oud uit hoor, gebruikt u geen anti-rimpelcreme?

Wat een mutsen heb je rond lopen he
Zo zit Yoëll bij mij in zn autostoel in mn auto, maar ik heb geen achterbank dus zit hij voorin.
Sta ik op de parkeerplaats bij de supermarkt, staat er een man naast me van een jaar of 50.
Zegt hij; pff das toch onverantwoord. Dus ik vroeg hem waarom....
Als je dat niet eens weet zeg, zegt hij.
Geef me een goede reden waarom dit niet kan, het is een van de veligste autozitjes en hij zit in een gordel, in mn hoofdsteunen zitten een soort van rolbeugels dus zelfs als ik over de kop ga, deukt mn stoel bv niet in.

Gaat hij dom staan lachen en zeg; de jeugd van tegenwoordig.
Ik werd kwaad en zei, dat jij nu zo'n ouwe lul bent! (ohhh ja dat heb je wel eens)

Pauline

Ha ha ha Lilian! Moet er erg om lachen: zo u ziet er wel erg oud uit? Gebruikt u geen antirimpelcreme? ha ha ha!
Deze moeten we onthouden, voor als er weer eens zo'n oud wijf zo dom uit de hoek komt. Helaas lukt het vaak niet om op het moment zelf zo adrem te zijn.

TSSSSSS!!!!! Wat een trut zeg! Wat denken ze wel, die oudjes van tegenwoordig!  Serieus nu, ik weet wel wat je bedoelt, ik ben 27 maar zie er jonger uit, ik was net  24 toen Lior geboren werd. Ik kwam haar ophalen van de creche en de leidster kijkt me aan en zegt 'kan ik je ergens mee helpen?'. Euh ik kom mijn dochter ophalen (duh). 'Wat, is DAT jouw dochter??'.

TRUT!!!

Ik vind het echt stoer dat je er wat van hebt gezegd!!!!!!

Waar haalt dat mens het lef vandaan zeg.... Hopelijk trek je je daar toch echt niets van aan.....

Zow,.. wat een lef heeft die vrouw?!!

Dat je het denk allé, maar dat je het ook nog gaat vragen en zo'n opmerking er achteraan schuift maakt het helemaal bont! Ik zou met open mond van verbazing gekeken hebben en vervolgens een knal harde opmerking er achteraan gemaakt hebben van:"Als ik jou zo zie hebben jouw ouders een foutje begaan" hahaha,..

Was wat voor mij geweest!!
Wat een mensen ja,..

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan