Soms ben ik toch nog bang hoor!

Je moet maar zo denken dat iedere vrouw het kan, Dus jij ook! Ik heb wel een beetje makkelijk praten met een makkelijke bevalling maar ik heb het gewoon over me heen laten komen. En het doet echt wel pijn, maar die pijn heeft nut. Als je eenmaal mag persen is het ergste al geweest!

Dikke kus Supertje
 
Ha,

Ja helaas hoor je vaak alleen spookverhalen, op een of andere manier moet het pijnlijk en erg zijn.

Ben 2 keer bevallen, heb me er bij de eerste op voorbereid dat ik een geweldige prestatie moet leveren wat ik ook ga voelen. Vond het achter af meevallen (terwijl ik met 9cm naar zkh gegaan ben met vacuumpomp en knip)
Bij de 2e heb iik me voorbereid met de gedachten dat doe ik wel even en dat viel me wel tegen (terwijl het nu maar 3 uurtjes was en 10 min persen)

Het is dus ook wel hoe bereid je je erop voor, nu bij de 3e weet ik dat ik weer een topprestatie moet gaan leveren, maar ook het resultaat, het gevoel als de kleine op je buik gelegd wordt want dat is een gevoel dat ik nog steeds op kan roepen/voelen en is super

succes
 
Terug
Bovenaan