Soms ff zat.....

Ben t soms even zat. Het gaat goed hoor maar het is toch anders als je zwanger bent. Minder energie en geen uitlaatklep in de vorm van even een borreltje ofzo.
Mijn buik is ook echt al ongelofelijk dik en ik pieker me suf of dit nou jongetje nummer 3 wordt of toch misschien een dochter.
Aaahhhgggrrrrr.....

Het zullen de hormonen wel zijn, maar zit mezelf af en toe helemaal gek te maken. Zoals vandaag.

Dan heb ik gewoon zin om die buik even af te zetten en even lekker los te gaan en weer even lekker ' mezelf' te zijn.

Sorry voor dit klaag verhaal maar moest het even kwijt.

Groetjes mama3007

snap je helemaal...stomme hormonen ook soms..sodeknetter zeg he..haha. Net nog uitgevallen tegen iemand..had ie wel verdient hoor maar toch... stond te trillen op mn benen van boosheid..achja gaat vast weer over ;-) Sterkte

Die uitvallen heb ik ook hoor ;-).
Ben heel erg licht geraakt om t zo maar te zeggen.
En dan ook nog iedereen: man, kinderen, familie, collega's....oohps.

Het minste geringste zet me al in vuur en vlam.

En de rest van de tijd voel ik me alsof ik een hele dikke joint heb gerookt....super suf/ duf dus.

Heerlijk....not!!!

Ow gelukkig ben ik niet de enige..haha. Ja hier nog een! Nu ook verschrikkelijk moe..nou heb ik wel vanmorgen over de braderie geslenterd..scheelt ook. Zo maar s lekker douchen en naar bed..

Ik ga janken als het te druk wordt haha en elke keer trap ik er weer in... Gezellig met alles mee doen en dan later met de gebakken peren zitten :)

Piekeren over het geslacht doe ik dan weer niet en heb ook nog niemand uit kafferd :)

Heb ik ook inderdaad!!
Hoopte dat het over ging na 3 maand maar nee blijf heel moe!
Even naar de winkel is al druk, vooral de lange wachtrij voor de kassa kan ik ineens heel chagrijnig van worden haha.
Probeer er maar van te genieten, lastig soms!

Klinkt erg bekend, eeeeven een keer een borrel om te ontspannen. Mijn buik lijkt op dit moment meer op een 'te veel gegeten' buik. Ik wacht op het moment dat ik het kan voelen en dan maakt het de kilo's aankomen vast helemaal weer goed :).

Oh joh wat vervelend dat je even een dipje had zaterdag... Maar terecht hoor, zwanger zijn met al twee kids in huis is toch best een hele kluif en prestatie!! Stuur je mannen af en toe maar lekker even weg of ontsnap zelf even het huis uit, dat helpt!

Ik ben gisteremiddag even met vriendinnen gaan lunchen en shoppen en dat levert een hoop energie op :)

Snap dat je benieuwd bent naar het geslacht, ga je het bij de 20-weken-echo vragen?

Wij hebben besloten het (weer) niet te willen weten. Ik denk zelf overigens dat het weer een klein mannetje is, althans daar ben ik helemaal op ingesteld omdat het zo bekend en vertrouwd is om een jongetje te krijgen. Mijn man denkty een meisje. Beide zou geweldig zijn maar ik ben er eigenlijk niet zo mee bezig.

Nou sterkte en pak je onstpanningsmomenten gewoon lekker hoor, de manenn moeten zich maar een beetje aan jou aanpassen ;-)

Terug
Bovenaan