Soms ff zat.....

Nou ja...zaterdag. Het dipje is nog niet over haha. Ben ook erg moe en emotioneel (om van alles). Stomme hormonen!!!

En ja dat geslacht. Wij willen het wel weten, lijkt me voor de jongens wel leuk.
Ik dacht dat het mij niet zoveel uitmaakte maar kennelijk houdt het me erg bezig (droom er zelfs over). Denk zelf ook dat we weer een jongen krijgen. Kan me idd eigenlijk niet iets anders voorstellen. En drie jongens lijkt me ook heel leuk.
Maar stiekem ben ik bang dat ik ook een soort teleurstelling zal voelen omdat ik dan nooit een dochter zal hebben ofzo....
Nou ja.....wat ik zeg. Het zullen die stomme hormonen wel zijn.

Hoop dat t straks weer wat beter gaat.

Liefs mama3007

Mamma3007 ik denk dat het heel normaal is wat je nu mee maakt. Zoals je zegt dit is jullie laatste kans op een meisje. Als je weer een jongen krijgt dan is het definitief. Je zou dit kunnen zien als een soort van verlies waar je dan doorheen moet. En is denk ik ook normaal dat je teleurgesteld kunt zijn als je wens om ook 1 meisje te krijgen niet in vervulling gaat. Maar zo een teleurstelling betekend nog lang niet dat je niet ontzettend veel van een nieuwe jongen kunt houden. En wie weet 50% kans heb je op een meisje ;)

Terug
Bovenaan