A
Anoniem
Guest
ik zit dus thuis omdat ik even werkeloos ben en op zoek ben naar ander werk.
ben er volop mee bezig.
maar ja ik gebruik daar veel de pc bij en dan kan ik het niet laten om hier iedere keer te komen kijken.
ik word een beetje moe van mezelf, ik blijf er maar mee bezig
gisteren was ik ineens zo misselijk, toen heb ik een test gedaan, negatief, maar niet zo raar want ik heb pas tussen volgende week maandag en vrijdag ergens mijn nod.
maar omdat het de eerste ronde raar is gegaan toch even voor de zekerheid.
maar toch iedere keer voel ik een steekje of een opgezette buik of een misselijkheidje en het eerste wat ik denk is dan zou het.....
ik kan het niet genoeg loslaten en zit pas in ronde 2.
nu weten jullie dat wij ongeveer tot en met juli hebben, omdat we daarna een pauze inlassen voor de bruiloft.
dus ik heb deze niet meegerekend nog 2 kansen.
we gaan over een paar weekjes op vakantie, en dan zal het regelmatig klussen er niet echt inzitten aangezien ik dan echt vakantie wil vieren en voor mijn hubbie het geen moetertje wil maken.
sorry hoor moest het even kwijt het is neit erg als het langer duurt, dat is het probleem niet,
het probleem is dat ik er niet vanaf kan komen, denk er veel te veel aan.
probeer vanalles
we zijn gisteren goed op stap geweest en ik drink normaal geen alcohol maar heb toch een paar glaasjes gehad.
is niet zo erg was wel lekker er even uit.
sorry maar had jullie even nodig ik wil niet zo vaak hier komen en ik wil er niet zo vaak aan denken, maar ik kan er niets aan doen!
soms word ik helemaal gek en emotioneel van mezelf.zucht
en van dat afwachten wordt ik ook helemaal gek
ach ja tenminste heb ik jullie nog om mijn verhaal te doen..
kus
ben er volop mee bezig.
maar ja ik gebruik daar veel de pc bij en dan kan ik het niet laten om hier iedere keer te komen kijken.
ik word een beetje moe van mezelf, ik blijf er maar mee bezig
gisteren was ik ineens zo misselijk, toen heb ik een test gedaan, negatief, maar niet zo raar want ik heb pas tussen volgende week maandag en vrijdag ergens mijn nod.
maar omdat het de eerste ronde raar is gegaan toch even voor de zekerheid.
maar toch iedere keer voel ik een steekje of een opgezette buik of een misselijkheidje en het eerste wat ik denk is dan zou het.....
ik kan het niet genoeg loslaten en zit pas in ronde 2.
nu weten jullie dat wij ongeveer tot en met juli hebben, omdat we daarna een pauze inlassen voor de bruiloft.
dus ik heb deze niet meegerekend nog 2 kansen.
we gaan over een paar weekjes op vakantie, en dan zal het regelmatig klussen er niet echt inzitten aangezien ik dan echt vakantie wil vieren en voor mijn hubbie het geen moetertje wil maken.
sorry hoor moest het even kwijt het is neit erg als het langer duurt, dat is het probleem niet,
het probleem is dat ik er niet vanaf kan komen, denk er veel te veel aan.
probeer vanalles
we zijn gisteren goed op stap geweest en ik drink normaal geen alcohol maar heb toch een paar glaasjes gehad.
is niet zo erg was wel lekker er even uit.
sorry maar had jullie even nodig ik wil niet zo vaak hier komen en ik wil er niet zo vaak aan denken, maar ik kan er niets aan doen!
soms word ik helemaal gek en emotioneel van mezelf.zucht
en van dat afwachten wordt ik ook helemaal gek
ach ja tenminste heb ik jullie nog om mijn verhaal te doen..
kus