soms is het moeilijk

A

Anoniem

Guest
ik zit dus thuis omdat ik even werkeloos ben en op zoek ben naar ander werk.
ben er volop mee bezig.
maar ja ik gebruik daar veel de pc bij en dan kan ik het niet laten om hier iedere keer te komen kijken.
ik word een beetje moe van mezelf, ik blijf er maar mee bezig
gisteren was ik ineens zo misselijk, toen heb ik een test gedaan, negatief, maar niet zo raar want ik heb pas tussen volgende week maandag en vrijdag ergens mijn nod.
maar omdat het de eerste ronde raar is gegaan toch even voor de zekerheid.
maar toch iedere keer voel ik een steekje of een opgezette buik of een misselijkheidje en het eerste wat ik denk is dan zou het.....
ik kan het niet genoeg loslaten en zit pas in ronde 2.
nu weten jullie dat wij ongeveer tot en met juli hebben, omdat we daarna een pauze inlassen voor de bruiloft.
dus ik heb deze niet meegerekend nog 2 kansen.
we gaan over een paar weekjes op vakantie, en dan zal het regelmatig klussen er niet echt inzitten aangezien ik dan echt vakantie wil vieren en voor mijn hubbie het geen moetertje wil maken.
sorry hoor moest het even kwijt het is neit erg als het langer duurt, dat is het probleem niet,
het probleem is dat ik er niet vanaf kan komen, denk er veel te veel aan.
probeer vanalles
we zijn gisteren goed op stap geweest en ik drink normaal geen alcohol maar heb toch een paar glaasjes gehad.
is niet zo erg was wel lekker er even uit.
sorry maar had jullie even nodig ik wil niet zo vaak hier komen en ik wil er niet zo vaak aan denken, maar ik kan er niets aan doen!
soms word ik helemaal gek en emotioneel van mezelf.zucht
en van dat afwachten wordt ik ook helemaal gek
ach ja tenminste heb ik jullie nog om mijn verhaal te doen..
kus

Hey Fiepke.
Ik begrijp je berichtje wel hoor!!
Je hebt besloten om ergens voor te gaan en dan   moet het eigenlijk zo snel mogenlijk gebeuren. Toch?
Ineens zie je overal zwangeren om je heen,en dat je thuis zit maakt het er natuurlijk ook niet gemakkelijker op. Volgens mij denk je dan maar aan 1 ding haha.
Maar gelukkig is er het forum nog hè!
Ik wens je veel succes met je 2 kansen (er daarna natuurlijk) en het regelen voor de bruiloft!!   Ik zal voor je duimen!!
Liefs Mikkie

mikkie bedankt voor je lieve reactie.

ik heb vandaag echt een beetje een rotdag achter de rug dus een beetje steun kon ik wel gebruiken
kus

hoi fiepke

ik snap je helmaal hoor....
ik word ook gek van mij zelf.
maar als je zo als jij de hele dag thuis zit dan ben je er zeker onbewust meer mee bezig!!!!
maar ik kan het ook niet laten en moet ook altijd op dit forum kijken,en denk dan ook bij mijzelf van ,sla het nou 1 x een dagje over maar dat kan ik niet...
het is hier altijd zo gezellig,iedereen leeft zo met elkaar mee...
ik zit zelf in ronde 11(1e kindje) heb woensdag mijn NOD,maar heb nu al wat zenuwen...
bijna elke maand had ik wel iets waarvan ik denk,oooooo zal het nu wezen dan,zoals de vorige maand had ik vrezelijke pijnlijke   borsten,heb ik normaal nooit,maar helaas nog steets niet zwanger.
maar ik heb nu nog niet echt veel kwaaltjes,ja vanaf vorige week maandag of zo steeds krampen onder in mijn buik,dan is het weer even weg en dan is het er weer.
maar heb ook het idee dat ik wat misselijk ben heel lichtjes maar,maar ik wil er niet teveel op hopen want ik ben vaker voor de gek gehouden...
maar ik hoop het zooooo,ik wil nu ook een keer ,maar goed nog ff geduld.

maar voor jou ook wel moeilijk,omdat je gaat trouwen moet je straks pouze houden,ik hoop voor je dat je vantevooren zwanger bent...

nou succes......

xxtam80

Hoi Fiepke,
Wat een dipdag, voor jou ook een arm om je schouder in gedachten hoor.
Het is wel te snappen dat je er veel mee bezig bent.  Kop op he meid!!!!!

Lieve Fiepke!
Tjonge dat is toch ook wat he, zón baaldag.
Inderdaad erg moeilijk het los laten, je wil het wel, maar toch lukt het niet.
Hoop voor je dat je jezelf weer helemaal op kan peppen met de vakantie en weer met frisse moet kan klussen.
En natuurlijk hoop ik voor je dat je snel zwanger bent.....

Groeten van Miena.

Hey Fiepke,
Dat is goed balen dat je je zo voelt!!! Ik kan het me helemaal voorstellen.
Maar misschien helpt het om zolang je nog niet zwanger bent, gewoon te leven zoals
je deed voordat je zwanger wou worden.
Dus gewoon alles eten en drinken wat je wilt. Misschien doe je dat al, maar omdat je
dat zo opschreef over drank schrijf ik dit.
Ik zeg dit omdat het dan je dagelijkse leven ook iets minder beheerst. Ik zeg iets want ik weet ook wel dat je het niet zo makkelijk los kunt laten. Ja door niet op het forum te komen lukt het wel een beetje ( ik kom hier nu ook niet meer dagelijks want ik kan het ook niet altijd aan). Maar ik begrijp dat als je thuiszit het wat lastiger gaat.
En op vakantie is klussen toch altijd nog fijner? Bij ons wel tenminste.
Het is altijd fijn, maar vakantie geeft net een andere boost he?
Probeer je lekker te ontspannen en ga vanavond lekker slapen. Morgen is er weer een
dag en ik hoop voor je dat dat een betere dag wordt.
Heel veel liefs Melanie

Hee lieve Fiep..

Wat is dat nou? Onze altijd vrolijke Fiep in een dip....
Probeer vooruit te kijken meid. Straks heb je weer een baantje ben je weer weg van huis.
Dat zal helpen en je gaat eerst nog even lekker op vakantie zo.
Waar ga je naartoe? Probeer daar mee bezig te zijn...haal een boekje over jullie vakantieplaats. Even je gedachten verzetten. Voorbereidend vakantiegenot!!
En meid ik denk ook dat je als de maandjes verstrijken, misschien nog 1 of 2 dat je dan vanzelf er al wat minder bezig mee bent.
Dat had ik ook. Het werd steeds minder.
Enige wat ik doe nu is dit forum, vind ik gewoon gezellig. Maar zelf denk ik niet meer veel na over of ik nou wel of niet zwanger ben. Het komt gewoon wel een keertje.
Veel mensen zeggen ook tegen mij...je gaat eind dit jaar verhuizen...je bent op zoek naar een heel  andere baan...Dat zijn misschien dingen die bij mij voorgaan voordat ik zwanger raak en dan komt het misschien vanzelf een keer...
Bij jou is dat nu je vakantie, het zoeken naar een baan..en strakjes trouwen!!
Wie weet komt het onverwachts als je daar nu eerst van probeert te genieten!!
Ik hoop dat ik een beetje een hart onder de riem steek bij je....
Kop op meis..denk aan de andere dingen nu...Die moet je voor laten gaan!!
Dikke knuffel voor jou!
Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan