soms is het moeilijk

Ooh lieve fiepke toch!
Ik word altijd zo vrolijk van jouw berichtjes. Ik schrijf niet zo vaak maar lees wel elke dag haha. En jij bent altijd zo lief voor iedereen!
Nu wil ik jou ook eens een hart onder de riem steken!
Ik ben ook in ronde twee, en ik snap niet meer veel van mijn lijf, was vorige week ongi, toen was t over, en een week later weer! (nu dus) Huh????
Al 3 dagen...snap er dus niks van, maar t zal wel met ontpillen te maken hebben.
Ik heb me in ieder geval voorgenomen om er niet meer zo mee bezig te zijn, en niet bij elk dingetje dat ik voel te denken, zou dat er iets mee te maken hebben???
En dat lukt wonderwel goed. Zelfs toen ik afgelopen week vakantie had. Morgen weer werken dus dan zal het helemaal wel gaan denk ik.
Kun je niet wat gaan doen om je zinnen te verzetten? Lekker winkelen, of met een vriendin afspreken? (en dan vooral een vriendin die niet weet dat je met de pil bent gestopt haha, dan kan je er ook niet over kletsen!)
Of lekker samen ergens wat gaan eten?
Dat heeft bij mij goed geholpen! En ga je lekker verheugen op de vakantie! ( wij klussen dan juist altijd veel meer! jullie niet?)  Wij gaan over een paar weekjes ook, naar Italie. en jij?
Nou meid ik hoop dat je je morgen weer beter voelt! En ga vooral gezellige dingen doen, dat helpt echt!

Dikke knuffel! Eva

haha allemaal super bedankt voor de lieve berichtjes
nou om snel even voor het slapen gaan nog wat antwoordjes te typen
ik leef net zoals vantevoren, eet niets anders of minder. doe gewoon wat ik altijd deed dus daardoor ben ik er niet extra mee bezig.
we gaan op vakantie ergens waar ik al eerder ben geweest zelfs al twee keer, griekenland, in een huisje van een kennis. heel fijn oud dorpje en niet zo toeristisch.
maar we kunnen niet nog veel meer klussen want we doen het nu al om de dag haha
en elke dag is wel een beetje veel van het goed, mijn mannetje heeft zijn rust nodig hihi
ik voel me eenstuk beter en heb mezelf voorgenomen na het wachten van een week op mijn sollicitaties om ze morgen gewoon zelf te bellen als ik niets heb gehoord, een week is lang genoeg... en dan weet ik waar ik aan toe ben, bovendien vind ik het zelf wel een goed teken dat je de baan echt wilt.ik heb toch een week gewacht dus....
we hebben een aantal meubels gehaald dus die kan ik gaan inruimen en verder heb ik jullie nog .
vrienden van ons weten niet dat we gestopt zijn, maar die werken vaak allemaal.
winkelen doe ik niet veel, nu ik geen werk heb wil ik een beetje zuinig doen maar ik heb een goed boek gekocht dus daar ga ik me helemaal op storten.
bovendien heb ik nog voor een uur of 4 opgenomen wat ik nog moet kijken dus morgen zal een stuk beter gaan.
heel erg bedankt voor jullie reakties het doet me goed dat jullie echt met me meeleven, dat doe ik ook met jullie.
nou ik duim voor iedereen en we wachten gewoon nog wat langer.
gelukkig is mijn schatje heel lief voor me geweest en heeft me goed opgevangen, hij begrijpt me heel goed gelukkig.
dikke kus en alvast welterusten
KUS

Hey Fiepke,

Goh wat rot toch dat je niet zo lekker in je velletje hebt gezeten!!!
Maar gelukkig heb je nu toch wat dingen op een rijtje voor jezelf!!
En helemaal fijn dat je ventje je zo steunt das erg fijn en heb je ook gewoon nodig op zo'n moment!!!
Meis wens je een hele fijne vakantie toe ga er maar lekker van genieten en wens je alvast veel lol met de voorbereiding van jullie bruiloft in juli!!
Denk aan je en duim ook erg hard voor je hoor!!!

Liefs Sandy

Hoi Fiepke,
ik weet precies wat je bedoeld! Ik kan ook nergens anders meer aan denken. Niks anders kan me ook meer blij maken zowat. En overal waar ik kijk wordt ik er mee geconfronteerd. Laatst stond er in de drogist een meisje voor me die overduidelijk ongewenst zwanger is ("wat is nou ook alweer de naam van die vitaminen die goed voor je zijn als je zwanger bent? Kan dat met 7 weken ook nog geslikt worden of is het dan al niet meer nodig..?" Aaaaaah!). En dat kan ik dan echt niet hebben! Hier zit het vol met meiden die zwanger willen worden en zij heeft het zomaar in d'r schoot geworpen gekregen. Gister had ik net als jij ook een dip-dag. Dan zit ik vruchtbaarheidsboeken te lezen (staat niets nieuws meer in voor mij, heb alles al gelezen erover), en dan zit ik gewoon gerk te worden op de bank. Het voelt alsof je klaar staat in de startblokken maar het sein komt maar niet. Ik hoop echt dat het gauw raak is voor je!!!

precies wat je zegt je staat in de startblokken maar er wordt niet geschoten haha
ik kan niet wachten tot de dag dat ik echt een positieve test krijg, alleen maar omdat je dan niet meer zo hoeft af te wachten, dan kan je actie gaan ondernemen.
lijkt me geweldig.
maar ook voor ons komt het!!!

Terug
Bovenaan