Soms overvalt het me zo maar ineens.

Hoi hoi,

Gister zat ik op de bank. Bas kroop naast me met een boekje (wat we minstens 1000 keer gelezen hebben) en legde zo heerlijk zijn koppie tegen me aan.
En dan ineens springen me de tranen in de ogen. Dan loopt mijn hart gewoon over van liefde voor dit kleine ventje. Bijna twee alweer. Waar blijft de tijd?

Overvalt het jullie soms ook nog zo ineens?

Groetjes, Karin

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Heb dat zelfs heel vaak .
Zijn we lekker aan het zingen in de auto en dan zit ie me zo lief aan te kijken en mee te zingen HEERLIJK gewoon. Of hij komt op me afrennen omdat ie mee 1 uurtje niet heeft gezien en wil dan lekker kroelen OW HEELRIJK.
En ja wij zeiden gisteren aan tagfel nog tegen elkaar, wat gaan we deze tijd toch maar missen als ie wat ouder is. Het leerproces en dat genieten van dat geouwehoer de hele dag haha.

Dus ja heb precies hetzelfde!

Liefs Saskia
HELE TROTSE MAMA van RIK

JA HOOR, je bent niet de enige die dat heeft! Kinderen kunnen zo ontzettend lief zijn... wat zijn we dan rijk vind je niet!

Laatst was ik niet zo lekker en lag ff op de bank, komt mijn lieve kleine schatje aan en zegt eerst ssst (ook met vinger voor d'r mond) mama slaapt en geeft me gewoon een lieve zoen..ahhhhhhhh

gr. Ilone

Na het topic 'wat zijn het toch  draken' gelukkig ook weer een topic 'wat zijn het toch  schatjes'.

Heel herkenbaar hoor. Ik vind dat het hebben van kinderen toch een enorme verrijking is van ons leven. Ik zou het niet willen missen. Tuurlijk zit ik er wel eens doorheen en kan ik Lotte wel eens achter het behang plakken (door de peuterpuberteit  is dat  vaak  dagelijks), maar ik zou niet meer zonder haar willen. En binnenkort krijgt ze ook nog een broertje. Voor ons gevoel zijn we straks compleet!

Groetjes, Marisa

Ook ik heb regelmatig van dat soort momenten. Idd als ze lief aan het zingen is of lekker aan het spelen en natuurlijk helemaal als ze uit zichzelf naar je toe komt of lekker te knuffelen. Dat doet ze niet vaak, dus die momenten zijn heel wat waard!!

Sannemams van lieve Lindy

OWh zo herkenbaar, ik had het van de week ook even moeilijk, toen jesse persé wilde dat ik bij hem in bed kwam liggen, dus ik ligt zo naast hem te kletsen met hem, begint hij heel lief over m'n haren te aaien........SMELTTT!

Daarna was het wel gelijk klaar, toen kreeg ik een kus en een duw met de tekst: Uit Bed, muziekje aan!

Groetjes
Angel  

Inderdaad zooooooooo herkenbaar!
Bij mij sprongen vanochtend de tranen weer eens in mijn ogen toen Tara in haar autostoel 'Twinkle twinkle little star' zat te zingen.

Groetjes,
Shivana

Ik heb dat ook regelmatig. Als ik met de kinderen op de fiets zit, met een lekker zonnetje, of lekker met zn allen film kijken. Dat kan ik ook opeens volschieten en dolgelukkig zijn. Maar dat heb ik ook als ik naar mijn man kijk. Ik ben een bevoorrecht mens, wat dat betreft!

Terug
Bovenaan