Soms overvalt het me zo maar ineens.

De tranen schieten nog regelmatig in mijn ogen van geluk. Wat is het toch heerlijk om zoveel liefde te voelen voor die kleine mensjes! Gisteravond was ik alleen thuis met de kids en Mette zat naast me op de bank en wilde Jens even op schoot. Ik zei dat het mocht en ze begon gewoon te stralen. Geweldig dat gezichtje.

gr.Ing

o ja hoor hier ook

ik ben sinds de zwangerschap/bevalling zo emo als de pest

jankbal ben ik hahaha

en vaak kijk in naar Ryan en dan zeg ik tegen mijn man wat heben we toch een lief kind he met tranen in me ogen

moet ook altijd lachen 's morgens als ik hoor : "mama, mamaaaaa" dan maakt mijn hart een sprongetje

groetjes moekje

o ja heerlijk die gestolen momentjes. Dat ze even tegen je aan kruipt je een zoentje geeft of ineens iets kan wat ze eerst niet kon.
Als ik foto's bekijk van toen ze nog klein was. Als ik haar in bed een gesprek hoor voeren tegen bie en oe oe over mama en papa over op en bah en helmaal als ik met bedenk dat ze over 3 maanden alweer 2 jaar wordt. Onvoorstelbaar. Ze lijkt er pas zo kort en tegelijk alsof het nooit anders is geweest.
Nee ben echt heel gelukkig met me sorry ons meissie en die moedergevoelens overspoelen me nog steeds bijna ieder moment als ik haar zie of aan der denk.
(en dat laatste is nogal vaak eigelijk

Terug
Bovenaan