Soms wil ik dit... en kan het niet...

eehhh met 23 ben je als ouders niet meer financieel verantwoordelijk dus dat is echt het ultimatum dat ze de deur uitgaan hahahahahahaha

hopelijk eerder  (oohhh wat erg!!)

Ik vind dat altijd zo'n flauwe opmerking;'je hebt er zelf voor gekozen'.
Daar kan ik echt pissig om worden.
Niemand weet wat het is om kinderen te hebben,tenzij je ze zelf hebt.
En laten we eerlijk zijn,bij je eerste kindje ga je toch onwetend de zwangerschap in,je wéét natuurlijk wel dat alles anders zal zijn maar het écht weten doe je pas als je kindje er is.
Ik heb zelf bij de oudste best moeite gehad met het loslaten van mijn oude leventje.
Ik vond het moeilijk om niet zo even de deur uit te gaan,maar ook vond ik het financiele plaatje zo enorm tegenvallen.
Ik ben zo'n type die graag alle trends volgt wat betreft mode en trends,zowel in kleding als in mijn huis.
En aangezien ik minder ging werken en er juist meer kosten bijkwamen,vond ik dat best wel eens moeilijk.
Nu bij de tweede heb ik dat niet meer,ik voel me nu veel lekkerder in mijn velletje en ben tevreden met wat ik heb.
Tuurlijk wil ik er wel eens eventjes uit,maar dan is er altijd wel oppas te regelen.
Groetjes Tanja

eigenlijk heb ik dit zelden als ik heel eerlijk ben...Echt waar...
Breng haar ook echt nooit weg...Vind het moeilijk om haar los te laten...(wat ook zeker weten helemaal niet goed is...) Maar heb misschien ook wel geluk dat ik veel en vaak bij kan tanken op een dag omdat Lili zoveeeel slaapt...Ik kan altijd uitslapen en kan daarna nog 2x per dag 2 uur naar bed en om 1900 ligt ze weer in bed...Die momenten dat ze wakker is verheug ik me om met haar te spelen ook al ben ik harstikke ziek of moe...Zeg nu ook dat ik Lili liever nog 40 jaar bij me wil houden als dat ze met 18 de deur uit zou zijn dit zou ik denkelijk vreselijk vinden...

Terug
Bovenaan