soms wil je iets wat minder slim is...

Hallo allemaal..
Moeilijk onderwerp in mijn gedachten..
Nu ben ik dus een ahum 'tienermoeder' van nu eindelijk 17 .
Maar toch kriebelen sommige dingen ik weet dat het niet zo slim mischien is maar toch twijfels..
wil nog een kindje ..
woon al bijna 2 jaar saampjes met nu mijn man ( sinds 15 dec getrouwd)
en hebben maar besloten dat over 1 jaar als ik 18 ben een 2de kindje willen..
( ik wou altijd dat mijn kinderen dicht kwa leeftijd opelkaar zaten ben net zoals patrick mijn man,..)
heb het dus onze schoon ouders verteld en die vonden het meteen een slecht idee ik zou te jong zijn..slik,,,
doe ik het nu dan niet goed vraag ik me af .
natas is z'n blij mannetje en waarom zou ik moeten wachten ....
liefste.. het allerliefste zou ik nu meteen weer beginnen..
mensen zijn soms zo gemeen over dingen..
en denken niet na als ze wat zeggen...
nee ik heb geen opleiding en zou graag beginnen aan de muscical school van frank sanders waar ik over paar maandjes auditie voor moet doen...
maar toch die hormonen word er gek van.
moet het gewoon ff kwijd ..

groetjes sylvia trotse mama van natas Die 1 tand heeft sinds vandaag

He Sylvia...

Geloof me het blijft kriebelen hoor, ik heb nu de tweede, maar ik zou ook graag alweer een derde willen, hoeveel ik ook van deze twee geniet...zo als het er nu voor staat wil mijn vriend geen derde, dus ik moet nog gaan praten als brugman wil ik uberhaubt nog een kindje krijgen....hoe erg het ook kriebelt...maar ik snap wat je bedoelt hoor....

Geniet in ieder geval lekker van Natas en feliciteer hem met zijn tandje...enne meteen gaan poetsen he hoe dom dat ook lijkt bij zo'n wit puntje hihi

groetjes Yvonne

de keuze van een tweede kindje is een keuze van jou en je man. niet van je schoonouders. als jullie het willen dan moet je ervoor gaan. kijk wat je natas nu t bieden hebt, je hebt een eigen plekkie je hebt een tevreden blije natas die alle liefde krijgt.

als jij denkt dat je een eventuele tweede alles kan bieden wat hij/zij nodig heeft, wie zou jou dan kunnen zeggen dat het niet slim is!!!

leetijd speelt hier geen rol bij, het gaat om jullie als ouders, kunnen jullie een tweede alles bieden wat het nodig heeft,, waarom zou je dan wachten, en geloof me als daar weer een wurpje is, staan jou schoonouders echt te popelen om het te knuffelen.....

He Sylvia!
Ik snap je dilemma. en nu je een kind hebt ben je eigenlijk "versneld" volwassen geworden zeg maar. Je schoonouders mogen natuurlijk wel hun mening geven, maar ze moeten wel beseffen dat jullie nu dus volwassen zijn en jullie doen alles heel verantwoord en goed als ik al je berichtjes lees. Dus doe wel wat je zelf wilt!
Maar als je naar de musicalschool wilt is het toch het overwegen waard om nog even te wachten, hoe moeilijk dat ook is. Stel je wordt toegelaten!!!! Dat zou geweldig zijn! dan kan je bijvoorbeeld eerst de school afmaken en daarna aan een tweede beginnen en dan heb je alles wat je wilt!!! Het is natuurlijk een open deur, maar qua leeftijd heb je tijd zat!
Ik snap dat het moeilijk is te wachten, ik wil zelf ook zo snel mogelijk weer, maar ja, ik heb mijn leeftijd waar ik rekening mee moet houden.

Veel succes met deze overwegingen!

groetjes,
Daphne

Hee Sylvia,
Hier kriebelt het ook!! Zou zo weer gaan voor een tweede. Maar we wachten nog even.
Ik ben het wel eens met Daphne, stel dat je wordt aangenomen!
Das toch een mooie kans!
Ook al ben je een tienermoeder, je doet het ontzettend goed en de keus voor een tweede kindje ligt bij jullie en niet bij iemand anders!!

groetjes Sonja

wat een herkenning!!
ik word gek van de kriebels en mijn vriend ook!
willen ook weer voor de tweede gaan terwijl praktisch gezien de situatie niet echt ideaal is. moet mijn studie echt afmaken en zouden dan ook moeten verhuizen
en ook ik vind laat je niet beinvloeden door je schoonouders je moet doen wat jij en je vriend willen en kijken wat je het beste kan doen
volg je hart maar let ook een beetje op het verstand

en hoop dat jullie snel de juiste beslissing nemen

Hallo

Veel is al gezegd, dus ik zal niet te veel in herhaling vallen. Het is idd jouw keuze en zo vroeg meer kindjes heeft ook het voordeel dat je jong bent als ze 'uit de luiers' zijn. Mijn schoonouders waren 19 toen mijn man geboren werd, ook een ongelukje. Die zijn toen de kids uit huis waren vanalles gaan inhalen, bv met verre reizen enzo. Ze waren nog jong en fit genoeg om ervan te genieten.
En 1 ding heb ik de laatste maanden geleerd: ook al zou het 'fout' zijn, je kan beter leven met fouten van jezelf dan fouten die je opgelegd zijn terwijl je zelf eigenlijk beter wist. Maak lekker je eigen keuze, hoe moeilijk dat misschien ook is!

Liefs,
Rosanne

Hey,
Ja ik begrijp wel dat je je kids kort na elkaar wilt, en als jullie een lekker stabiel gezinnetje zijn, waarom niet?
Maar idd, zo 'n musicalschool is natuurlijk wel erg leuk en een kans die je denk ik niet moet laten lopen als je hem krijgt! Ik wil zelf ook wel een keer een tweede, maar ik ben 25 dus vind van mezelf dat ik nog alle tijd heb.
Succes met de beslissing!

Terug
Bovenaan