soms zo boos en machteloos

Hoi lieve meiden !

Ik lees jullie verhalen en vindt het zo erg...ik heb 2 miskramen gehad en nu gelukkig eengezonde dochter van 3 maanden .. maar bij ons werd ook echt iedereen hup zwanger...en idd die mensen die niet weten wat ze moeten zeggen kunnen echt beter hun mond houden!! doet alleen maar pijn!!..wil jullie veel sterkte en vooral veel geluk wensen!!!! en hou vol!!!

xxbloem

Hoi Suus ,

Ik begrijp perfect wat je bedoelt.
Wij zijn ondertussen 3,5jaar bezig om zwanger te worden .

Met hormonen , Insimunatie tot 7 x , dan hebben we het even uot onze gedachten gezet
en nu bezig met IVF .
Ik heb 3 x een pick up gehad , waarvan 1 maal eitjes zijn ingevrozen die zijn ook ak-l terug ingeplaatst zoner resultaat.
Ik heb net vorige week men 3de pick up gehad en de terugplaatsing is gebeurt
dit is de 1ste keer dat er 2zijn terug geplaatst .
Vorige keren was het maar 1tje .
Wij hopen op wat geluk deze keer

Ik duim voor je geef niet niet op
weet dat we niet alleen zijn
toi toi toi
Bloempke

hallo ik zal me eigen even voorstellen..

ik ben samantha 21 jaar.. en me vriend en ik zijn al 2 jaar bezig voor een wondertje.. vanaf feb 2007..
heel veel mensen zullen wel denken jij ben jong en het lukt jou wel enzz..
nou wij wonen al 2 en half jaar samen   waarvan 5 jaar relatie maar bij ons wil het ook niet lukken.. alles is bij ons goed.. slik nu clomid om me cyclus op tijd te houden want dat was tie niet.. bij de eerste kuur zo'n 7 maanden geleden was ik zwanger maar helaas kregen we een miskraam en zins die tijd niet meer zwanger geworden.. onze gyn snapt er niks van alles is goed.. omdat je van een hsg foto meestal vruchbaarder ben kreeg ik die in jan.. alles zag er goed uit.. dat verwachte de gyn ook maar helaas ben nog steeds niet zwanger. nou moet ik zeggen dat onderzoek deed aardig pijn..
nu gaan we aan iets aan beginnen.. moet over 2 weken na de gyn.. hoop snel op dat onze wens in vervulling mag gaan.. want om ons heen zijn er zoveel zwanger.. zelf al fam die zwanger was toen wij net bezig waren en nu al zwanger zijn van de 2de:(..

nou hoop dat jullie allemaal gauw zwanger mogen worden..

groetjes samantha

Terug
Bovenaan