Sonja Bakker

Ik ben aan de Sonja Bakker aaaah en het is best zwaar de eerste dag..
Heb trek ongelofelijk hahaha
Zo lekker Bami maken..
Meer mensen aan de Sonja???

groetjes sandra

Nog niet, maar na mijn verjaardag 8 januari, gaan ook wij er weer tegenaan. Ik in iets mindere mate dan mijn man, die is afgelopen jaar binnen 3mnd 20 kilo kwijt geraakt door Sonja dus vanaf volgende week ook hier weer de zomerslank en blijf en bhoud je ideale gewicht.

Jolanda

Nou ik heb vandaag een lading sonja-verantwoorde-boodschappen in huis gehaald, dus ook ik kan beginnen. Wij gaan aan de bloemkool vanavond.
Groetjes Laura mv Thom

Wij hebben deze week nog verjaardagen, kids vakantie enzo, dus ik ga maandag beginnen, dan zitten we weer in ons oude ritme. Ik ga wel ook beginnen met een cursus via de thuiszorg, daar heb ik in december een verwijzing voor gekregen via onze huisarts. Was al een een tijdje aan het   aanmodderen, ben vorige maand gestopt met borstvoeding, en nu op naar de - 15 kg voor de communie van Bas, die is in Mei, dus dat zou eigenlijk moeten lukkenMisschien kunnen we onderling wat lekkere tpis of recepten uitwisselen? groetjes Wendy

Oke oke, ik doe ook mee.......... Gisteren goed beginnen, maar toen ging ik 's avonds uit eten met vriendinnen (dus die dag telt al niet), en vandaag weer vrolijk verder, ik rámmel. Ben begonnen met bereik en behoud je ideale gewicht en wil er zéker 6 kg af, meer mag ook, maar hoeft niet.

Dus ik zeg ja tegen samen klagen, mopperen en feest vieren (want wat Kitty en Fonske kunnen (applaus dames!!), dat kunnen wij ook, toch?)

Nu nog een ruggegraat om het echt vol te houden en het komt goed!!

Liefs
Susan

Ik vind het ook echt super knap!! Petje af

Zogauw ik ben bevallen trek ik haar ook weet uit de kast!!
Maar nu nog even niet (zegt ze na het afvegen van haar chipshanden...)

Liefs lonneke succes!

ik dacht dat Sonja juist betekende dat je niet zoveel honger hebt??!!!
mmm zeker verkeerd gelezen ofzo...
ik begin er niet aan, ik wil gewoon gezonder gaan eten en elke dag een flink stuk lopen

heel veel succes ladies!!!

liefs Jenneke mv Ivar

Terug
Bovenaan