Sonja Bakker

Ja hoor, hier zit Sonja ook weer aan tafel, het is weer ff afzien, de eerste keer vond ik veel minder zwaar, nu weet je wat er gaat komen zeg maar. Heb ook meer trek, vanavond is het streng, dussss... fff doorbijten.

Succes dames!

Groetjes Nanda en Sonja

Haha Nanda: bij mij staat vanavond ook  Streng, 1 glas water! (mét uitroepteken).... Maar ik heb ook geen zin in een sinasappel of een bakje kwark. Daarentegen wel in chocola, koek en nou ja.... noem maar iets vets of zoets, zucht!!

Succes!
Susan

Fijn, nog meer mensen die aan het Sonja Bakkeren zijn...
ik ben 1 januari begonnen en wil het gewoon nu een keer volhouden!
Hoop zo dat ik nu eindelijk eens de  wils kracht heb het te doen.
ik heb serieus overgewicht en moet eigenlijk 25 kilo kwijt!
Dus oh....wat een klus....maar ik ben vol goede moed

Vorig jaar was ik 13 kilo kwijt...maar toen hoorde ik dat ik reuma had, had veel pijn en ...het einde van het liedje...10 er weer bij ZONDE!

maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen...hhahha

Iedereen succes
Pas

Ik heb Sonja niet in huis en ze komt er ook niet in hier, hahaha!
Nee, ik probeer gewoon minder te snoepen. Als ik met Julian mee-eet (ontbijt, fruit, lunch, koekje, avondeten) en zorg dat ik beweging krijg dan val ik ook af. Ok, het gaat niet snel, maar ja de kilo's kwamen er ook niet snel aan.
Maar goed om te weten dat ik niet de enige ben die wil afvallen!

Ellen mv Julian

hihihi! Ik sluit me aan bij Lonneke! Eerst bevallen en dan afvallen.... Lang leve de zwangere moeders die een mega-beeb tegemoet zien en dus gelijk de eerste kilo's als sneeuw voor de zon zien verdwijnen dus! mag ook wel want er moet nog zat af eigenlijk! Ben nog aan het bedenken of ik de sonja of "Ellen" methode ga gebruiken, hahahah!

-X- marieke

Ik ben er eigenlijk even klaar mee. Niet dat ik er niet meer achter sta, maar ik ben er nu bijna 9 maanden mee bezig geweest (wel 19 kilo afgevallen) en ik ben even tevreden zo. Het kan mooier, maar ik wil niet m'n hele leven aan het lijnen zijn. Dus nu ga ik het proberen op pijl te houden...
Liefs Nelleke

Wow Nelleke, 19 kilo, goed hoor!
Het lijkt me zo heerlijk... het is me 3 x gelukt de afgelopen jaren, maar de laatste tijd ppfffff

Zet m op dames!

Liefs Jenneke mv Ivar

Terug
Bovenaan