SONJA IS BACK IN TOWN!!!!

Na een welverdiende wintersportvakantie is Sonja weer terug om mij (en wellicht jullie) te gaan helpen  om van  de overtollige kilootjes af te komen!! Vanochtend ben ik begonnen. De cijfertjes op de weegschaal logen er niet om, maar het was gelukkig nog niet zo erg als ik vreesde. Er moet echter toch minimaal 14 kilo af, dus weer een lange weg te gaan!!! Pfffff......

Wie doet er mee? Als er meer belangstellenden zijn, maak ik weer een schemaatje. Dat is dan toch net die stok achter de deur!

Groetjes Fonske

Ja! Ik ga er ook voor! Nog een lange weg te gaan. Vandaag begonnen. Kan toch niet eeuwig met een vest aan blijven lopen... Ik hoop dat ik 't vol kan houden.

Succes!!!

Groetjes,
Nelly.

Ik doe mee! Wel niet volgens de SonjaBakker methode, maar ik ga gewoon niet meer snoepen en niet voor een 2e keer opscheppen.
Ik wil er minstens 6 kilo af hebben.

Ellen mv Julian

zucht....ook ik ben vanmorgen begonnen, zit hier te knorren achter de pc
ben zo blij als ik straks eten mag...
heb zelfs van een download site hele bestanden van alle boeken gedownload, dus als er behoefte is aan af en toe een recept dan roepen jullie maar...ik heb er nu heeeeeeeeeeel veel

wat een gedoe toch ook dat stomme gewicht
maar ja...zelf gedaan...dus nu ook zelf eraf worstelen..

Ik begin met de wens van 15 kilo eraf....en als dat lukt...dan wens ik weer verder...
pfffffffffffffffffffffffffff

kom maar op met je schema per week weer
Dikke groet
Pascal

Haha! Zou het komen doordat het weer de eerste maandag van januari is?
Ik ben vanmorgen ook begonnen. Heb m'n schoonmoeder gebeld en die is vanmorgen ook begonnen. En we zijn dus niet de enigen!
Succes allemaal!
En ik ben dol op schematjes, dus kom maar op hoor! Kzal morgen op de weegschaal gaan staan.
Liefs Nelleke

Hahahaha, ook ik heb maar weer eens de boekjes erbij gepakt......... Die laatste 4 kilo moeten er nou toch een keer vanaf!

Maar goed, dit is de zoveelste keer en aanstaand weekend zitten we een weekend met z'n tweetjes in Maastricht.... En in de meest bourgondische stad van Nederland is Sonja niet echt welkom tijdens een uitstapje voor twee.

Maar goed, niet snoepen, minder eten én 2x per week sporten, dan smokkel ik zo af en toe een beetje met Sonja oke?

Succes allemaal!
Liefs
Susan

Ik moet er ook toch echt aan geloven. Sonja stond vanochtend op de stoep...Er moet echt minimaal 10 kilo (zwangerschap en lekker eten en niksdoen) af......
Moeilijk hoor, vooral op de dagen dat ik werk..maar we gaan ervoor! Ik ga zeker mijn best doen! We love optimel en evergreen!

Lisenka mv Tessa en Meike

Haha, ik was vergeten een boodschappenbriefje te maken toen ik nog even langs de supermarkt ging, maar ik wist nog eng veel produkten te kopen die prima samengaan met sonja (eierkoeken, kipfilet, inderdaad evergreen &  optimel, gekleurde muisjes) M'n kar zat evengoed vol. Raar hè dat je gaat lijnen en dat je kar voller zit als wanneer je niet lijnt .
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan