ja hier ga ik ook weer druk aan het afvallen ( poging)beetje sonja en een beetje van mezelf
de oliebollen hapjes enz had ik net zo goed gelijk op mijn buik, billen en benen kunnen plakken. pffff
de love handles zie ik iets te veel in de geweldige spiegel grrrrr
ik geef er alleen wat meer mijn eigen draai aan.
veel water, niet snoepen.. anders maar ontbijtkoekje of sultana.. rijstwafel ook errug lekker haha opkikkertjes en nog meer water..
ik ben 2 jaar geleden 10 kilo afgevallen.
en heb me toen strikt aan het boek gehouden.
ik heb alleen geen zin om steeds een dag van te voren te moeten koken voor de dag er na. Vooral met mijn werk niet handig.
Dus ik probeer het op mijn eigen manier te fixen dit keer.
en dan maar iets minder opscheppen bij het avondeten
het voordeel van sonja is dat je vaak wel weet qua porties wat je kan eten... en het is wel heel gevarieerd.
nou we zien t wel weer!
groetjes sandra
de oliebollen hapjes enz had ik net zo goed gelijk op mijn buik, billen en benen kunnen plakken. pffff
de love handles zie ik iets te veel in de geweldige spiegel grrrrr
ik geef er alleen wat meer mijn eigen draai aan.
veel water, niet snoepen.. anders maar ontbijtkoekje of sultana.. rijstwafel ook errug lekker haha opkikkertjes en nog meer water..
ik ben 2 jaar geleden 10 kilo afgevallen.
en heb me toen strikt aan het boek gehouden.
ik heb alleen geen zin om steeds een dag van te voren te moeten koken voor de dag er na. Vooral met mijn werk niet handig.
Dus ik probeer het op mijn eigen manier te fixen dit keer.
en dan maar iets minder opscheppen bij het avondeten
het voordeel van sonja is dat je vaak wel weet qua porties wat je kan eten... en het is wel heel gevarieerd.
nou we zien t wel weer!
groetjes sandra