sophie gaat naar de plastisch chirurg....

hoi hoi

ja ja sophie is nu al bijna 17 mnd oud,
dus ja, dan wordt het natuurlijk de hoogste tijd om haar rimples glad te laten trekken, van haar spekbuikje wat vet weg te laten zuigen,
haar borstjes gaan wat hangen,,, dus die liften we maar meteen en   die onderkin trekken we ook maar meteen strak...

hihihih ..

nee hoor nu even serieus..

ik ben gisteren weer naar de ha geweest en die heeft het plekje bekeken en ons een verwijsbrief gegeven om haar door te laten sturen naar de plastisch chirurg...

omdat het niet weggaat en enigsinds groter wordt en het steeds vaker gaat bloeden en het voor sophie zo vervelend wordt..
Moet het weggehaald worden...

eerst word ik gebeld om een afspraak te maken voor een gesprek en dan wordt er bepaald wat ze eraan kunnen en gaan doen..

ze gaat naar een plastisch chirurg, omdat het in haar gezicht is en deze mensen wat netter werken...

ben wel blij dat er ws wat aangedaan wordt, niet voor het aangezicht, maar voor het ongemak voor sophie...

merk dat ik er toch wel een beetje moeite mee heb,
ben steeds geneigd me te verantwoorden..

het is nml zo klein plekje en dan moet je voor zoiets naar het ziekenhuis,er zijn nml kinderen die vele ergere dingen hebben etc etc...snappen jullie...

liefs tobi

.

Je verantwoorden??? Het si toch heel zielig voor je pukkepuk!
Wat fijn dat ze meteen inzien dat een plastisch chirurg beter is.
Zou toch jammer zijn als ze een litteken krijgt, zo jong, wat de rest van haar leven zichtbaar is...

Hopleijk kan het allemaal een beetje snel. Lijkt me zo sneu...

Dikke knuf Annet

Ik hoop voor jullie dat alles gauw weer goedkomt!
Het is misschien niet leuk maar het is echt nodig dat er wat aan gedaan wordt als ze er zoveel last van heeft. Ahhhh, ik vindt het zo zielig.....
Nou, heel veel sterkte, meid en hopelijk kun je gauw terecht daar, dan is alles snel achter de rug.

liefs
di silva

Yeah! Goed gedaan meis!

Die kleine verdiend een leven zonder eeuwige bloedinkjes (eens per maand vanaf de pubertijd is meer dan genoeg ;))

Enne niet verontschuldigen, je wilt het beste voor je meisje, iedere ouder zou dit gedaan hebben als hij of zij in jouw schoenen had gestaan.

Liefs Nanda

Hiya Tobi!

Oei spannend hoor, maar wel de juiste beslissing. De hele tijd met een pleister op je bloedende voorhoofd lopen is ook niks voor je kleine meid. En als iemand je doet voelen dat je je tegenover hen moet verantwoorden, dan plak je gewoon een flinke lap Leukoplast op hun voorhoofd met de mededeling dat ze die een week of 2 moeten laten zitten. Je zal zien dat meningen heel snel herzien worden :)

Ajuus, ilja

wauw! alle meiden zullen jaloers op dr zijn... nu al naar de plastisch chirurg...

Nee hoor, juist zielig maar voor een leven zonder pleister is ook heel wat te zeggen. Goed dat jullie gaan hoor.

Annemieke

Tobi,

Goeie beslissing hoor! En wat Ilja zegt: mocht er al iemand een andere mening over hebben........... laat ze maar eens wakker worden in bebloed bed en de hele tijd met een pleister lopen!! Voor Sophie is het toch echt vervelend, nou dan! Meer reden heb je niet nodig

Nelleke:  brrrrrrrrrrrrrrrr

Terug
Bovenaan