Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Prima beslissing! Je wilt toch ook niet dat je kindje steeds van die bloedingen heeft! En je kunt er iets aan laten doen. (this idd niet dat je haar eerste nog niet zichtbare rimpel laat weghalen!!!!!, maar ook noodzaak, anders was je niet naar de HA geweest en doorverwezen!)
Maar ik begrijp heel goed dat je deze beslissing hebt genomen. Je moet, volgens mij, altijd bekijken wat in het voordeel van je kindje is. Nou dan lijkt mij dit heel duidelijk!
Goed hoor mams, beter kun je het niet doen voor Sophie.
ik sluit me helemaal aan bij Ilya!
waarschijnlijk zie je er straks helemaal niks meer van en is je meisje niet meer overstuur omdat ze bloed op haar gezichtje heeft of een pleister op d'r koppie
liefs Jenneke
als ik die foto's van Nelleke zie: ik ga maar heel snel lijnen want als het zover komt, bblleeerrrrgggghhh
zoals iedereen al heeft gezegd: niet verantwoorden hoor, het lijkt me de beste oplossing! het is toch geweldig dat het mogelijk is, en wat heerlijk dat ze er straks geen last meer van zal hebben!!!!!