sophie is klaar voor carnaval...... wie gaat het ook vieren?????

hoi hoi

nog een paar weekjes en dat is het carnaval...
wij wonen in brabant dus ja, dan moet je meedoen....(ook al zijn we import van boven de grote rivieren en doen zelf ws niet aan carnaval dit jaar)...
maaaaaaaar ja sophie is een geboren en getogen brabander, dus ja dat mogen we haar dan niet onthouden..

we wilde eerst een bumba pakje halen, maar konden geen geschikte vinden en bij het snuffelen op marktplaats kwam ik zo'n ontzettend lief pakje tegen waar ik meteen verliefd op werd en dus het plan gewijzigd werd...

sophie wordt nu Knorretje......

ohh ze ziet er echt uit om om te vreten in dat pakje.(jummie.).
tevens is het ideaal om aan te trekken, heerlijk warm en zooooooooo ontzettend zacht

nu nog even een paar fotootjes van haar ..

sophie alla knorretje....(ps ze had honger vandaar de foto's met rijstewafels.hihihi)

.

liefs tobi

en mag ik dan nu zien hoe jullie verkleed gaan????

Wat een heerlijk Knorretje !! Sophie is er helemaal klaar voor.
Hier wordt geen carnaval gevierd, als ik zie hoe leuk Sophie eruit ziet, dan vind ik dat best jammer.

Jolanda

GEWELDIG!!!
Hier wordt geen carnaval verkleed en denk niet dat Yoëll dat erg vind. Aangezien het al een drama is om hem handschoenen oid aan te trekken. Op zijn hoofd een muts op zijn capuchon van zn jas is ook niet goed.

Ik wil meeeeeeeeeeer foto's van de carnavalvierders!!! Leuk leuk leuk om te zien

wwhhaaaa wat een peopie!!! geweldig pakje.
Wij wonen in limburg dus ook wij moeten hard op zoek naar een pakje voor chloë.
Ze is helemaal gek van lala dus wil eigenlijk eenlala pakje, maar we zien wel wat we tegenkomen..

groetjes pally

Terug
Bovenaan