sophie is klaar voor carnaval...... wie gaat het ook vieren?????

Ze blijft ook wel heeeel erg goed plakken op de foto's he? Weer zo'n leuke fotoserie..... en wat een geweldige outfit, schattig én warm. Heerlijk dus. Alleen al voor dit soort acties zou ik terug willen verhuizen naar het zuiden haha.

Geniet er lekker van (enne, kun je niet aan die mevrouw die die petjes maakt uit je vorige reportage vragen of ze een winkeltje wil beginnen......... Dan ben ik de eerste afnemer, beloofd! ik zie het al helemaal voor mij, jij en Sophie met dezelfde pet op, geweldig!!)

Groetjes
Susan

Owww, wat super schattig!! Het staat haar ook zo ontzettend leuk...

Ik moet nog iets verzinnen voor Isis en dan ook nog in elkaar zetten... ik ben van de zelfgemaakte carnavalsoutfits. Ik weet nog niet of het dit jaar gaat lukken, we zijn nogal druk met kamers opknappen enzo, maar als het goed is gaat Isis deze week "over" naar haar nieuwe kamer dus dan heb ik wat meer tijd en ga ik er eens goed over na denken!

Groetjes,
Myrna, mv Isis en 26,5 weken zwanger

Ooohh wat ziet Sofie er lief uit!
En zo te zien vond ze het niet erg om dat pak aan te hebben.

Jaaaa! Wij gaan ook echt wel carnaval vieren met de kids.
Juli is 4,5 en die heeft van Sinterklaas een Mega Mindy pak gehad.
Dus 3 keer raden hoe die verkleed gaat.
Hoe Finn dit jaar gaat weet ik nog niet. Vorig jaar ging tie als Sjonnie, compleet met snorretje en gouden kettingen. Ik heb nog een panterpakje ergens liggen, maar die vind ik niet zo heel leuk. Moet er dus nog even goed over nadenken of misschien ook iets via Marktplaats kopen (alhoewel ik daar niet zo'n goede ervaring mee heb ).

Dus ik zeg alvast maar: ALAAAAAAAAF!

Tessie

bedankt voor jullie lieve reacties...

oh ja enne suzan t
ik  kan het haar voorleggen of ze een winkletje wil beginnen met petjes.. ,,,,,
ze is echt super handig...

ps als je er ook eentje wilt ik kan het voor je vragen hoor....

en ik zag trouwens in het blaadje van top toys staan allemaal leuke caranvalspakje.. van bumba, elvis, mega mindy, cowboy...

ik weet niet meer wie een pakje van mega mindy zocht maar daar is hij dus te koop...
en ws nog veel meer want het is een super grote winkel in bergen op zoom..

liefs tobi

Aahh wat ontzettend lieffffff!!!!
Wij gaan ook zeker carnavallen als rasechte brabanders,heb er al zin in hoor!
Wat ons Tess aankrijgt weet ik nog niet,zal eens gaan rondkijken al.
Veel plezier met carnaval enne...Alaaf!!!
Liefs Kitty en Tess

Terug
Bovenaan