sorrie, nog een keer: berg!

Nou, ik heb vandaag de kruitvat haarlotion gehaald en geprobeerd en het gaat echt perfect!!!!!! Ik kan het echt iedereen aanraden!
Ik heb het erin gedaan, even een paar minuten ingemasseerd en toen beetje bij beetje met een kammetje eruit gehaald! Het liet gewoon allemaal los, echt super!
Ze heeft een flinke kop met haar dus of echt ALLES weg is weet ik niet (zo moeilijk te zien met dat donkere/lange haar) maar ik weet wel zeker dat het ver weg is.
Ik doe het morgen avond gewoon nog een keer en dan woensdag nog eens voor de zekerheid.
Endelijk iets gevonden wat WEL werkt!!!! En het kost ook nog maar een paar euro!

oh das hartstikke mooi!! want ik had de hoop al opgegeven, is het gewoon haarlotion of voor babies?ga ik het morgen meteen halen!

groetjes susanne

Nee het is voor baby's, staat dus ook gewoon bij de babyproducten.
Ze hebben pas nieuwe verpakkingen (vertelde die vrouw me) en op de oude verpakking staat zelfs dat het ook tegen berg helpt maar op die nieuwe (die heb ik) staat dat niet.
Maar goed, er is maar 1 soort haarlotion voor baby's, van kruitvatmerk, dus kan niet missen!
Hoop dat het bij jullie ook zo goed werkt!(ik had ook echt al alles geprobeerd!!)
Succes!

ga het morgen meteen proberen  ik hoop echt dat het hier ook werkt!

Ik ga het ook zeker proberen! Bedankt voor het uitproberen.
Sil

nou idd echt een aanrader! het is nu een heel stuk minder, ik heb niet balles wegkunnnen kammen want dinand had geen zin meer, maar het is heel wat minder en morgen probeer ik de rest te doen!
thanx voor de tip!

groetjes susanne

Hebben jullie kindjes ook zo'n rood huidje rondom de berg?
Onze Thijn heeft het op zijn voorhoofdje maar de plek is ook helemaal rood..
Daardoor lijkt de berg erger dan het is. En krabben jullie kindjes ook op die plekjes?

Groetjes Bianca

Hoi,

Berg jeukt niet hoor!.....dan is er ws toch iets anders (vermoed ik) dan berg.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan