Sorrie...

quote: 4 december schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-09-2007 13:07:27'));

Maar ik moet even iets kwijt! Ik heb zooooooo'n k*t dag vandaag!!! En waarom??? Ik zou het (alweer eens!) echt niet weten...
Ik snap mezelf gewoon niet, ik heb ALLES wat ik maar wensen kan. Een lieve vriend (die ik momenteel alleen maar afsnauw..) een geweldige dochter (waar ik op het moment niet eens de energie voor heb om leuk met haar te spelen..) een leuke baan, en noem maar op.
En toch voel ik me zo shit. Ik werd vanmorgen al wakker met zo'n vies/eng/naar gevoel. Ben meteen onder de douche gegaan (af en toe helpt dat) maar ik raak het gevoel niet kwijt.
Ook als ik hier lees hoeveel mensen zich zo vaak zo shit voelen, waar komt dat toch door???
Kunnen we (ik!) niet gewoon eens gelukkig zijn met wat we allemaal hebben?
Ik heb verdorie alles wat ik maar wil. Vandaag, zondag, geen verplichtingen!! Daar moet je dan toch van kunnen genieten?? Lekker niks doen en genieten van je mannetje en kind...nou, blijkbaar kan ik dat dus niet.
En morgen klaag ik weer omdat het weekend alweer voorbij is, en dat ik weer moet werken...pffff...word echt moe van mezelf
Op zo'n dag als vandaag heb ik zoveel boosheid in me...bah...het gevoel dat ik het liefste iemand helemaal in elkaar wil slaan (bij wijze van dan he!). maar ik snap niet waar het gevoel vandaan komt?
Als er nu heel veel niet leuk zou zijn in mijn leven of ik zou veel problemen hebben, dan zou ik het nog snappen...
Ik zou het liefste de hele dag mijn bed in kruipen en een potje janken! Maar ja, mijn meisje is wakker dus ik "moet" haar gaan verzorgen,eten geven en bezig houden.. (ik heb er de energie eigenlijk helemaal niet voor)
Misschien als ze vanmiddag nog even naar bed gaat dat ik ook even in bed ga liggen..

Och ja, misschien dat ik door haar wel weer wat vrolijker word. Ik hoop het!!!
Sorrie voor mijn gezeur, maar ik moest het even kwijt! Ben niet zo'n prater (als het over mezelf gaat!!!) en dan is het toch wel erg fijn om het hier even kwijt te kunnen.

Liefs 4dec

hoi

ik snap jou heel goed.
heb het zelf ook een tijdje gehad (arme man en kids)
maar nu ga ik regelmatig in de avonduren sporten als manlief thuis is en dat lucht op daar raak ik ontspannen van en gooi ik die woede eruit. (minder leuk voor de tegenstander) haha nee serieus het helpt je kan het altijd proberen al zeg ik het zelf.
ik dacht geef je effe die tip misschien heb je er iets aan?
laat effe weten hoe het inmiddels gaat.

groetjes ons

Nou, ik ben zondagmiddag dus even lekker terug naar bed gegaan, sliep rond 16.15 en.....om 16.30 werd mijn meisje schreeeeeeuwend wakker! Was daarna dus alleen maar nog meer moe!
Daarna bezoek gehad en die bleeeeeven maar zitten, dus lag ik rond 00.30 uur pas in bed en maandag weer om 6.45 opstaan om te werken.
Maandag lag ik er (voor mijn doen!) vroeg in! Ik sliep om 23.00 uur! Moest weer om 6.00 uur opstaan gisteren en heb tot laat gewerkt. Wilde weer optijd naar bed. Lag er net in, begint ze weeer keihard te schreeuwen en ze was niet te troosten! Zoo zielig.
Maar ja, ze had op het kdv helemaal niet geslapen (door andere kleintjes die huilden wakker gehouden) dus ze was gewoon oververmoeid denk ik.
Uiteindelijk lag ik er dus weer pas rond 00.30 uur in, en om 8 uur vanmorgen weer op voor de fles!
Arggggg, kom niet bijgeslapen!!  En morgen weer om 6.00 uur opstaan want dan moet ik weer werken, pffff.

Maar goed, genoeg gezeurd! Buiten dat ik dus erggggg moe ben,gaat het verder wel weer met me. Ik heb hele goeie dagen (of beter gezegd: momenten!) en ook hele slechte, maar ik kom er wel!

Eens iets alleen gaan doen (met een vriendin ofzo) is een goeie! Dat ben ik al heel lang van plan maar het komt er maar niet van. Dat moet ik echt eens doen ja!
En sporten is idd ook heel goed, maar daar heb ik zooo weinig energie voor..ik weet het, uiteindelijk KRIJG je er energie van, maar goed. Daar denk ik nog eens over na!

Bedankt allemaal!

Ik herken het zeker, ik ben gewoon maar dingen gaan plannen, en soms een hele poos vooruit. Maar als het in agenda staat dan regel je sneller dat je er kan zijn, en het is absoluut heerlijk hoor . Lekker naar de sauna ofzo..... mmmm, ik geloof dat ik ook maar weer eens iets leuks moet plannen.......  (Lukas is ook steeds veel wakker 's nachts, zo lastig voor ons alledrie...)

Trouwens, tegen bezoek zeg ik gewoon dat ik echt kapot ben en het heel gezellig vond, maar nu echt naar bed moet. Is best moeilijk, maar reacties zijn dan toch vaak positief. Je bent zelf het belangrijkste hoor

Ik ga voor je duimen dat je vannacht lekker kan slapen (vroeg in bed en een doorslapend kindje!)...

Sterkte!

Jacoline.

Hoi 4dec,

ik herken me ook wel in je verhaal. Moe, lusteloos, ups en downs. Ik had vandaag zo'n dag, zit ik mezelf gewoon in de weg en wil ik het liefst slapen. Terwijl er zoveel is wat goed gaat, een mooie, lieve dochter, een lieve, zorgzame man, enz. Je kent het wel.....maar er zijn ook momenten dat het beter/goed gaat. Vanavond komt mijn beste vriend langs, bijna op het punt om af tezeggen, ik laat het toch maar door gaan, zucht...........Anyway, ik hoop ook dat je vannacht goed slaapt en een beetje bij kunt slapen, sterkte,
liefs, Esther

Terug
Bovenaan