sorry, echt sorry

Hai Loes,

Ik heb je gelezen en de reacties ook.. Ik heb het eigenlijk een beetje glimlachend gelezen, je schrijft zoals je bent... Maar meis, wel beroerd dat je zo weinig mag. Ik weet dat ze in Belgie strenger zijn, en daarnaast las ik dat je er lang mee bezig bent geweest. Dat zijn redenen dat de gync alles probeert uit te sluiten dat een oorzaak kan zijn. Alleen wat ook een meisje zegt over God. Ik geloof er ook in en ben het met dr eens. Alles uitsluiten met eten is geen garantie, al is het verantwoord bezig zijn wel goed!

Heel veel sterkte en ik hoop dat je geniet ondanks alles!

Liefs Aaltje
 
Nou, ik geloof niet echt in God, maar mensen die er wel in geloven: mij best:

Volg gewoon je eigen hart, sluit anderen niet buiten en veroordeel hen niet om wat zij voor mening hebben over bepaalde zaken.... Ik heb de discussie niet gevolgd, zal zometeen even terug gaan lezen, maar wat je ook heb gezegd: ook jij hebt recht op vrijheid van meningsuiting.
 
Hoi ik denk dat alles nu wel uit gesproken is en dat je nu gewoon lekker moet gaan genieten van je zwangerschap!! Blijf er vertrouwen in hebben en geloven, en maak je je eigen zorgen ga dan lekker winkelen voor die kleine heb ik ook gedaan ( heeel vaak dus!!) Iedereen maakt zijn eigen zorgen en ieder op zijn eigen manier, maar een goede tip van mijn omgeving toen was blijf vertrouwen hebben en geloven, want die 9 maanden zijn heel kort en je moet en mag daar gewoon van genieten!!! Dus ga lekker winkelen en genieten en blijf lekker hier en vertel hier gewoon alles oke?!!!
Sterkte! xxx
 
IK heb ook gereageerd op jou bericht, en ik stoorde me er heel erg aan. Ik ben zelf gestopt met roken, drinken deed ik toch al niet, maar toch kan ikhet niet nalaten dat ik bij jou echt het gevoel krijg dat jij denkt dat jou Gyn |God persoonlijk is. Meid zo werkt het niet hoor, geloof me, leid je leven gewoon, luister naar wat hij zegt, maar aub blijf wel leven.
Zand erover
Tanja
 
Hoi Loes,

Ik wilde ook niet echt fel terug reageren, maar voelde me aangevallen door de aardbeien...
Zoals Tanja al zegt: leef gewoon je leven, want die stress is ook niet echt fijn voor je kindje...

Ook namens mij: zand erover!

Liefs Mariska 2
 
hoi loes
ik had ook fel op je felle berichtje gereageerd hihi... tja dat was fel tegen fel.
ik kon me veel beter vinden in dit nieuwe berichtje.
en oke! friends again!!
liefs van sandy
 
Hoi Loes,

Ik had je vorige berichtje ook gelezen en vond het zeer heftig, ik ben wel blij dat je het lef hebt om het weer met iedereen hier goed te maken.
Knap van je dat je, je zo goed aan de leefregels kunt houden, en succes met je verdere zwangerschap.
 
Terug
Bovenaan