Sorry!! Even een gekke vieze vraag!

heel veel klussen heeft in principe geen zin.. ze zeggen dat 1x in de 2 a 3 dagen voldoende is. Wij deden het vorige maand ook heel veel maar op een end hou je dat niet meer vol.. wij niet iig. Hopen dat we samen naar de mama club mogen:)!!

Hi Renate,

Nee, wij klussen ook om de dag of twee dagen! Ook maar net wanneer er zin is. Maar je probeert er wel een beetje op te letten! Vroeger kan het wel is voor dat er helemaal niet zoveel gebeurde. Dat is nu door de wens wel even anders. Ik denk dat ik het dan ook niet vol zou houden hoor. Het moet geen "moetje" worden! Jij bent toch ook nog niet zo lang bezig? Was jou cyclus gelijk goed? Dit is mijn eerste ronde dus nog wel afwachten maar tot op heden gaat ie goed!

Liefs Heleen

hoii

het moet idd geen moetje worden want dan lukt het op een gegeven moment ook gewoon niet meer. Bij ons is het door de wens ook wel een stuk meer geworden hoor.
Mijn cyclus is onregelmatig helaas. Ik ben eind juli gestopt had toen 1e keer 28 dgn daarna 9 dagen en toen 19 dagen.. maar als ik die 9 bij die 19 optel dit ik op 28 dus misschien was die van 9 dagen wel een doorbraakbloeding. Dus hoop dat ik nu van 28 dagen uit kan gaan dan is de 21e mijn NOD.

Moe(s)t jij nog ontpillen?

Liefs

Nou dat had ik gisteren ook...
Weet niet of het mn eisprong was of dat het bij ontpillen hoort, maar we zijn toch maar even aan de klus gegaan hahaha! Voor de zekerheid...
Er hoeft er maar 1 goed te zwemmen :p

Terug
Bovenaan