sorry hoor, nog 1 keer.

hallo allemaal

inderdad wat een onzekerheid over alles!!!

ik ben maandag bij de dokter geweest en als het goed is ben ik a.s donderdag 6 weken zwanger en ga ik dus mijn zevende week in.....
hij vroeg om mij hoe mijn cyclus was toen ik stopte met de pil, nou dat weet ik niet ik ben in april gestopt maar was vergeten wanneer ik met de pil gestopt was en wist dus niet hoelang mijn cyclus was die keer en toen ik voor de tweede keer ongesteld moest worden werd ik het niet, want ik ben zwanger............ in de tweede ronde.....!!!!!!!!!!!!!

en voor die tijd heb ik denk ik meer dan 10 jaar de pil geslikt, en ik kan me niet meer herinneren hoe ik voor de pil ongesteld was. Nu mag ik van de HA over twee weken al een echo maken om te kunnen zien in welke termijn??? ik me bevind.......dat is toch vroeg

en ik dus bellen naar waar ze een echo maken zegt die vraag dat ik in augustus kan komen dan ben ik twaalf weken zwanger....!!!!!!! ik meteen gezegd dat ik volgens de HA over twee weken al mag, zegt die vrouw niet zoveel, ze leek wel verrast of zo.... ze zegt nou dan doen we dat maar als de ha dat zegt.. nu mag ik dus over twee weken al......

ik snap er niet meer zoveel van en hoe die vrouw reageerde klonk het alsof het heel vreemd was.  Ik bel straks mijn ha nog maar een keer om te vragen of ik het wel goed heb begrepen en waarom ik al over twee weken mag en of je dan al iets kan zien en wanneer ik dan nog een keer mag...........want nu wordt het allemaal een beetje vaag allemaal  ....

wie weet hoe zo'n echo gaat , want ik las net dat je dan een inwendige echo krijgt... slik is dat niet eng ofzo en wat zie je dan allemaal, kan je dan ook zien of het al leeft, of zie je dat pas later en mag ik dan ook nog later een echo...


zo zie je maar weer wat een vragen iedereen heeft.


groetjes tobi  
 
ik heb geen idee hoe dat allemaal met zo'n echo gaat. inwendig uitwendig...geen idde. wel super tof voor je dat je al zo vroeg mag. ik weet volgende week om deze tijd meer. wat een week zal het worden.......zo lang!
 
Terug
Bovenaan