Sorry, maar ik moet even...

Hoi,

Bedankt voor al jullie steun en lieve woorden!!!

Zaterdag was erg gezellig. Mijn man en ik hadden wel een beetje woorden omdat ik Arjun naar bed wilde brengen vlak voordat we weg zouden gaan en hij wilde dat aan zijn ouders over laten. Mijn man had arjun toch naar boven gebracht zodat ik hem naar bed kon brengen. Ik vind het best moeilijk om weg te gaan en hem achter te laten bij mijn schoonouders. Ik weet dat hij goed wordt verzorgd, maar toch..Toen we thuis waren hebben nog even goed gepraat en nu zitten we weer op een lijn.

Mijn man heeft diezelfde avond zijn moeder op haar gedrag aangesproken. Ze zal nog wel van die opmerkingen maken. Zo is ze gewoon, maar mijnman kan haar dan er op aanspreken.

Mijn schoonmoeder heeft de rijstebloem niet gebruikt..

@sylvia1990: Ik wil ff zeggen dat ik veel bewondering voor je heb.
Je zegt dat je een tienermoeder bent, maar ik vind je zo volwassen!!! Ik vind jou ondanks je leeftijd geen tienermoeder. Ik vind het knap van je hoe je met het moederschap omgaat, terwijl je best jong bent en waarschijnlijk met veel vooroordelen te maken hebt.
Veel dingen die je vertelt komen mij ook bekend voor, ook al ben ik iets ouder.
Ik vind het fijn dat ik niet de enige ben. Bedankt voor je lieve woorden.

quote: Lovely-Rose reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-06-2007 14:25:58'));

Hoi,

Bedankt voor al jullie steun en lieve woorden!!!

Zaterdag was erg gezellig. Mijn man en ik hadden wel een beetje woorden omdat ik Arjun naar bed wilde brengen vlak voordat we weg zouden gaan en hij wilde dat aan zijn ouders over laten. Mijn man had arjun toch naar boven gebracht zodat ik hem naar bed kon brengen. Ik vind het best moeilijk om weg te gaan en hem achter te laten bij mijn schoonouders. Ik weet dat hij goed wordt verzorgd, maar toch..Toen we thuis waren hebben nog even goed gepraat en nu zitten we weer op een lijn.

Mijn man heeft diezelfde avond zijn moeder op haar gedrag aangesproken. Ze zal nog wel van die opmerkingen maken. Zo is ze gewoon, maar mijnman kan haar dan er op aanspreken.

Mijn schoonmoeder heeft de rijstebloem niet gebruikt..

@sylvia1990: Ik wil ff zeggen dat ik veel bewondering voor je heb.
Je zegt dat je een tienermoeder bent, maar ik vind je zo volwassen!!! Ik vind jou ondanks je leeftijd geen tienermoeder. Ik vind het knap van je hoe je met het moederschap omgaat, terwijl je best jong bent en waarschijnlijk met veel vooroordelen te maken hebt.
Veel dingen die je vertelt komen mij ook bekend voor, ook al ben ik iets ouder.
Ik vind het fijn dat ik niet de enige ben. Bedankt voor je lieve woorden.

...

hoi.
idd ben mischien nog maar 16/17 maar na 9 maanden zwangerschap ben ik net zoveel moeder als wie dan ook.
mijn moeder was 17 toen ze mij kreeg en daar heb ik nu bijna(1 x in jaar telefonich contact ofzoiets..) geen contact meer mee.
ik leef ook samen met mijn man .
Ben getrouwd met toestemming van bijde ouders en woon al sinds 3 maand zw bij mijn lieverd in.
het verbaast me soms op dit forum dat dingen mij bekend voorkomen .
en dat ik een goede moeder ben. (al denken ze soms op cb dat ik niks kan pff)
ik ben nu gewoon volwassen verklaard door de rechter en ik ken mijn verandwoordelijkheid.
En als het om natas gaat weet ik in elk geval hoe het niet moet.
en zou zo weer voor hem kiezen.
straks is het 22 juni en toen had ik de eerste echo.
toen klopte het hartje meteen al en dacht ik ja dit is mijn kindje dit willen wij.
moederschap is zwaar en moeilijk maar abortus zou ik nooit gekund hebben..
maar het moeder zijn doe ik met heel heel heel veel plezier.

xxx sylvia trotse moeder van natas..(L)

zo. iedereen is nu werken en ik ben alleen thuis met Arjun en ik vind het heerlijk zo. Lekker rustig is het nu. Alleen vind ik het wel jammer dat mijn man moet werken.

Terug
Bovenaan