sorry.....maar voel me beroerd....

ff zeuren hoor.....
jakkkkie wat voel ik me beroerd
ben niet uit mijn bed te branden..en als ik er dan uiteindelijk   toch uit ben dan zakt mijn bloeddruk drastrisch...en wordt ik zo misselijk..pfff
bah bah bah...

zooo nu ben ik weer klaar hoor...

Erg hè, die eerste maanden... ;)
Ik voel helemaal met je mee.
Zwanger zijn is absoluut geen hobby van me, vooral week 8 tot 12 zou ik het liefst overslaan!!
Raar dat hormonen je zo op je kop kunnen zetten...
Succes ermee! Komt allemaal goed hoor! ;)

Argh, vervelend voor je, maar hopen dat je morgen weer wat beter op staat...
Ik ben veel vergeten van de vorige zwangerschap, maar die vermoeidheid en het opspelen van die achtelijke hormonen was ik dus niet vergeten.
Ik heb nog even gehoopt; elke zwangerschap is weer anders...
Klopt...
Tot nu toe gaat alles het zelfde maar dan met nog wat extra klachtjes.

Ik  hoop dat ik over een paar weekjes de baby weer net zo goed kon voelen als bij mijn eerste. want dat heeft me de vorige keer er best goed door heen gesleept...

Sterkte vandaag weer meiden

x pamma

Ps; en pfff wat duurt het toch lang, nog 1 1/2 week voor ee eerste echo

Ik ben van de 1ste zwanger en dacht dat ik de dans wel kon ontspringen. Tot gisteren en vandaag. Ben al misselijk als ik wakker wordt en eet het liefst al om 6.00 uur. Probeer dan toch maar te slapen tot een uur om 8-9. Dan blijf ik eten tot aan de middag. Dan gaat het even. Nu heb ik alweer honger. Mijn man zegt dat ik een beetje moet opletten omdat ik anders veel te veel aankom.

Maar misselijk zijn is ook niet fijn. Gaat nl. weg als ik wat eet. Moet wel heel veel plassen. Is best wel lastig. Heb ook last van mijn darmen, dus werkt nog niet allemaal mee. Heb daarom ook al een zwangerschapsbroek aan. Volgende week moet ik weer werken, dus probeer dan gewone broeken aan te doen. Anders valt het zo op ben ik bang.

Wie kan zich herkennen in dit stukje, graag reactie.

Yvonne

Hoi Yvonne, ik herken me volledig in jouw verhaal.

Als ik 's ochtends voor mijn kleine ventje eerst zijn eten sta klaar te maken, sta ik te tollen op mijn benen.
Ik vertelde mijn man al van de week dat als ik iets eet dat ik dat gekke misselijke gevoel even niet meer heb. Die moest keihard lachen, omdat hij dacht dat ik een excuus zocht voor een eetbui.
Dus ik heb jouw verhaaltje even voor gelezen aan mijn liefhebbende man, en zowaar de woorden zijn weer terug genomen. thanks

Pamma

Hey,

Ik herken het ook helemaal, ik ben ook met vlagen superberoerd en als ik dan wat eet gaat het over, alleen ik ik wil met tegenzin, niets smaakt zoals het hoort ...
Ik heb trouwens ook maar mijn eerste zwangerschapsbroek uit de kast getrokken, soms denk ik dat ik me aanstel, maar het zit gewoon zoveel makkelijker. Het is er wel eentje waarvan jet het niet zo ziet dat het een zwangerschapsbroek is, en ben er dus ook al mee naar het werk gegaan, niemand heeft er iets van gezegd ( misschien wel gedacht ??? ), maar ja, ik ga niet met broeken lopen die ontzettend spannen ...
Groetjes
Ans

Ik heb t idee dat ik misselijk word als ik lang niks eet. "Gelukkig" zorg ik op dat gebied altijd goed voor mezelf, haha. Maar begint wel op te vallen. En na de lunch heb ik echt een mega-inkakmoment! Heel vervelend want ben dan niet vooruit te branden.

Ook heb ik sinds maandag "ineens" geen zin meer in koffie. Ik dronk per dag altijd maar 2 a 3  bakjes heerlijke cappuccino op mn werk maar moet er niet meer aan denken. En ik heb een paar dagen enorme zin in andijviestamppot... Apart hoor al die dingen!

Ja ik heb ook even zin om te zeuren.

ik voel me ook zwaar beroerd.
Tot aan het avond eten sávonds heb ik nergens trek in en het idee om te moeten eten maakt me al kotsmisselijk.   Verder zit ik de hele dag tegen het randje van overgeven.
En niks helpt, kleine beetjes eten helpt niet, drinken helpt niet.

Ooh wat ben ik blij als die eerste paar maanden om zijn.

groetjes

Terug
Bovenaan