Wat een herkenbare verhalen allemaal! Ik ben nu 7 wk en 4 dg zwanger en al 2 weken beroerd. ik hoef gelukkig niet iedere dag over te geven, maar soms zou ik willen dat ik zo m'n vinger in de keel kon stoppen om alles er uit te gooien. Als ik heb overgegeven voel ik me namelijk de eerste uren veel beter.
Blijven eten is inderdaad het beste en van mijn schoonzusje, die vorige week is bevallen, kreeg ik de tip om zure dingen zoveel mogelijk te vermijden, dus liever geen sinaasappels, zure druiven en normale appelsap.
Toen ik gisteravond in bed lag, na een fijne dag(niet misselijk geweest) kreeg ik me toch opeens buikpijn, alsof er iets in mijn buik zat dat er uit gehaald moest worden. Kreeg ik ineens last van diarree en tot overmaat van ramp moest ik op dat moment ook overgeven.....
Gister zag ik toevallig op SBS Shownieuws Chantal Janssen aan het woord over haar zwangerschap en ik kon haar wel zoenen. "De eerste maanden van je zwangerschap zijn echt helemaal niet leuk", zei ze. Hehe, fijn dat een tv persoonlijkheid daar ook eens zo eerlijk voor uit komt!
Iedereen maar weer sterkte vandaag, het doet mij al goed te weten dat er veel collega zwangeren zijn met dezelfde klachten!
Groetjes,
Karin