sorry.....maar voel me beroerd....

ik heb ook zo mijn dagen
Als ik honger krijg moet ik echt iets eten anders word ik helemaal niet lekker beroerd en duizelig met mijn eerste had ik nergens last van maar nu bah!

Groetjes iris

ik heb er de afgelopen 2 weken heeel erg last van gehad
Nu ook nog wel maar nu is het gelukkig te doen. Zolang je maar blijt eten, de maag mag niet leeg zijn anders gaat het fout

Ik heb ook wel ondekt dat ik minder misselijk ben als ik iets ga doen. Heb nog vakantie, dus de verleiding is groot om te blijven luieren. Nu heb ik al een paar dagen verschillende dingen gedaan. Tussendoor nog wel op tijd gegeten, maar niet meer continu. Dat werkt op het moment voor mij. Kan ik alles veel makkelijker hebben. Als ik wegga neem ik wel een flesje water mee en wat te eten. Stond pas in een winkel bijna in brand, zo warm had ik het. Gelukkig was het in een baby winkel en kreeg ik snel wat water.

Succes allemaal.

Ook ik voel me behoorlijk beroerd. Moe en inderdaad misselijk als ik niet op tijd eet.
Deze week ook een keer eerder van mijn werk naar huis gegaan omdat ik het gewoon niet vol kon houden. Maar aan de andere kant ben ik er ook wel blij mee, toch een teken dat de hormoontjes volop aan het werk zijn!
We blijven het maar positief zien!
Groetjes Lucielle

Hier was vandaag het voorlopige dieptepunt. Zo misselijk, zo veel overgegeven. Halverwege de dag heb ik manlief gebeld en gevraagd of hij naar huis kon komen om de zorg voor onze kinderen over te nemen. Ik trok het echt niet meer. Heb vanmiddag een paar uur geslapen en ben nu even mijn werk voor morgen aan het voorbereiden. Maar barf, lekke voelen is anders. Morgen een flink aantal lessen (werk in voortgezet onderwijs), maar ik heb géén zin.

Ja vanaf vandaag voel ik me mega zwanger ( en dan de niet leuke dingen) Hoewel ik netjes meteen 2 crackers naar binnen had gewerkt voelde ik thuis al de misselijkheid opkomen. maar ja dat had ik de laatste tijden ook, in een keer zo'n vlaag die na een paar minuten weggaat. ik toch nog maar even gauw een sultana naar binnen gewerkt, mischien helpt het wel. helaas. Zit ik net 10 minuten in de auto, doodziek en het is een wonder dat ik geen ongeluk heb gemaakt. ik maar gauw gestopt op zo'n pech plaats langs de weg en gauw de bosjes in gedoken. ja hoor, daar kwam mijn onbijt. en wat had ik een spijt van mijn sultana met yoghurt laagje, natuurlijk geen flesje water bij of een doekje, dus zit ik daar nog 10 minuten met een vuile smaak in mijn mond. Ik was blij dat ik de eerste ben die vandaag op eht werk aankwam. kon ik nog even m'n mond spoelen.

vandaag dus de ingang van week 7 of 8 goed ingeluid.

Nog maar 5 of 6 weekjes en dan hoop ik dat dit soort tafrelen de wereld uit zijn.

hoi meiden echt vervelend die eerste 3 maanden.ben zo beroerd dat ik aan de medicijnen zit en plat op bed moet gaan liggen van de dokter.rust rust rust dat is het enigste dat ikmag.lekker makkelijk als je nog een kind hebt rondlopen die heel de tijd naar mama vraagt.

moets van de dokter de vk bellen om een vervroegde echo te laten maken hij denk dat het er mischien meer zijn als 1.dan ben je namelijk veel misselijker als bij 1.mag dus nu a.s. dinsdag al een echo gaan maken.yes!ik dnk dat ik me daar ook een beetje druk over heb lopen maken dat het zolang duurde voor dat ik die mag gaan maken.maar nu mag het dus al eerder.

wij gaan volgende week zaterdag op vakantie   de dokter had gezegd dat we het maar moesten annuleren.het was niet verstandig om te gaan vliegen.belde later dus de vk en die zei lekker gaan je bent dan weer een week verder en dan zijn de medicijen aangeslagen.je zal dan nog wel je mindere momenten hebben maar je bent wel lekker weg en hebt dus afleiding.ben nu dus hard aan het vechten om mee te kunnen.op tijd eten en de medicijnen in nemen.zit wel in de ziektewet moet heel de dag staan en dat is te vermoeiend.

het gaat vandaag al een stuk beter ook dankzei de tip van de vk.omdat ik vooral s'nachts en s'ochtens zo beroerd ben moest ik mijn hoofdeind van het bed wat omhoog doen of een extra kussen nemen dan lig je niet helemaal plat.je maag gaat bij plat liggen een stukje open staan en als je dan half hoog zit blijft die dicht.het heeft vannacht geholpen.hoe het verder gaat dat zien we nog wel.

groetjes en sterkte iedereen

Wat een herkenbare verhalen allemaal! Ik ben nu 7 wk en 4 dg zwanger en al 2 weken beroerd. ik hoef gelukkig niet iedere dag over te geven, maar soms zou ik willen dat ik zo m'n vinger in de keel kon stoppen om alles er uit te gooien. Als ik heb overgegeven voel ik me namelijk de eerste uren veel beter.
Blijven eten is inderdaad het beste en van mijn schoonzusje, die vorige week is bevallen, kreeg ik de tip om zure dingen zoveel mogelijk te vermijden, dus liever geen sinaasappels, zure druiven en normale appelsap.
Toen ik gisteravond in bed lag, na een fijne dag(niet misselijk geweest) kreeg ik me toch opeens buikpijn, alsof er iets in mijn buik zat dat er uit gehaald moest worden. Kreeg ik ineens last van diarree en tot overmaat van ramp moest ik op dat moment ook overgeven.....
Gister zag ik toevallig op SBS Shownieuws Chantal Janssen aan het woord over haar zwangerschap en ik kon haar wel zoenen. "De eerste maanden van je zwangerschap zijn echt helemaal niet leuk", zei ze. Hehe, fijn dat een tv persoonlijkheid daar ook eens zo eerlijk voor uit komt!
Iedereen maar weer sterkte vandaag, het doet mij al goed te weten dat er veel collega zwangeren zijn met dezelfde klachten!
Groetjes,
Karin

Terug
Bovenaan