Sorry, moet even klagen..

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Hoe begin ik? Gewoon maar met de deur in huis vallen lijk me: Mn schoonmoeder en ik haten elkaar. Zelf ben ik niet zo haatdragend, maar zij heeft het wel erg bont gemaakt bij me. Geloof mij, ze heeft t allemaal zelf gedaan, maar ik zal jullie maar niet met t hele verhaal lastigvallen. Maar goed,  ik kreeg  na die ruzie  (dat is bijna n jaar geleden) telkens via via te horen, dat ze de meest vreselijke dingen over mij aan het vertellen was.Ze is helemaal paranoide en leeft r momenteel gewoon voor om iedereen, dus ook mn vriend,  tegen mij op te zetten, en dan weten jullie de helft nog niet. Goed, ik kan wel wat hebben, had dat zelfs kunnen vergeven. Maar dan moet ze natuurlijk niet over  de baby beginnen. Ik heb te horen gekregen, dat ze voor me hoopt dat ik er ' zo snel mogelijk van af ben', ze hoopt dat mn baby doodgeboren wordt en nog meer van die walgelijke dingen... nu zegt ze natuurlijk dat de mensen die dat hebben gezegd tegen me gewoon liegen terwijl t overduidelijk is dat zij de gene is die liegt. Nadat ik dat hoorde over de baby, dat was de druppel en ik heb gezegd dat zij nooit oma zal worden van de kleine, zij is geen familie, ze zal haar kleinkind nooit zien, als t aan mij ligt zelfs geen fotootje. Dat is toch logisch? Ze hoopt dat mn baby doodgaat en dan moet ik t goed vinden dat mn vriend gezellig met de baby die zij doodwenst langs gaat? Sorry maar dat gaat r bij mij niet in. Daar heb ik toch goed aan gedaan of niet?
Sorry voor al dat geklaag, maar ik moest even mn verhaal kwijt.
groetjes Debby

Hoi,
Wat een vreselijk wijf is dat zeg. Wat zegt je vriend er van dan? Vind ie z’n moeder wel normaal? Of gelooft hij haar en jou niet. Ik hoop voor je dat je met je vriend wel op een lijn blijft zitten… Kun je niet verhuizen of iemand op haar af sturen die haar helpt of zo?
Ik zou ook nooit een foto van je babytje laten zien of aan haar geven. En verder???? Moeilijk. Het blijft misschien bij je vriend wel z’n moeder waar die een toch een beetje om blijft geven. Negeren is natuurlijk ook geen optie want je hoort via anderen dat ze je zwart maakt en onzin uit kraamt over jou en jullie kindje.
Ja, en als ze hoopt dat jij snel van je baby af bent, dan zou ik haar dus toewensen dat je snel van haar af bent. Precies in de zelfde vorm als dat ze jou je kindje toewenst. Sterkte er mee en gooi het wel van je af want anders blijf je er echt mee zitten.
Groetjes Gerdientje

Hai Debby,
Man hee wat een heks die schoonmoeder van je.
Het maakt niet uit wat er voorgevallen is, dit is gewoon niet normaal.
Nou ik geef je helemaal gelijk. Als zij het kindje het leven niet gunt, dan hoeft ze er ook geen contact mee. Ik weet niet of je vriend nog wel contact heeft met zijn moeder, maar als ze zulke dingen wenst zou er wat mij betreft ook geen foto of geboortekaart naar toe gaan.
Succes ermee. En trek het je niet te veel aan. Liedjes zoals "gooi je schoonmoeder uit het raam zijn niet voor niets gemaakt" haha!

Groetjes Lillian

Ik denk niet dat ik mijn schoonmoeder serieus zou nemen als ze zoiets zegt... Mijn schoonmoeder is psychisch ook niet helemaal in orde, maar dat is meer tegen haar man gericht. Ik vind het eerder zielig, ze kan niet genieten van haar op komst zijnde kleinkind! Maar ik weet ook uit ervaring dat praten en er tegenin gaan niets helpt, dus waarschijnlijk maak je de beste keuze door haar met rust te laten.
Ik ben inderdaad ook wel nieuwsgierig hoe je vriend hier tegenover staat?

nou die hoef je in ieder geval niet te vragen als oppas laat staan als oma wat erg dat ze je kindje doodwenst waar zit die vrouw met haar gedachten? als ze iets tegen jou heeft moet ze dat eerst met jou bespreken voor dat ze alles over jou met anderen bespreekt wat is dat nou voor houding en jou kindje moet ze er helemaal buiten houden die is nog zo onschuldig als wat dat mens krijgt nog een enorm schuldgevoel als de baby er eenmaal is en ze is door haar toedoen niet meer welkom ,ik liet haar er echt niet meer in straks doet ze het kind echt nog wat aan ,regel het goed met je kraamhulp wie er wel en niet in mag ,heel veel sterkte

Jeetje Debby,

Wat een feeks die schoonmoeder van jou, heeft je vriend het ook wel door wat er allemaal gebeurt en wat ze allemaal zegt over jou? Ik zou het nog even goed met mijn vriend er over hebben en misschien moet hij maar eens met zijn moeder gaan praten?

Nou meid veel sterkte.

Liefs, Angel

Ik geloof dat mn vriend het wel met me eens is, alhoewel ik daar ook niet altijd zeker van ben. Hij praat r niet graag over, alhoewel t fijn zou wezen als hij me ns geruststelde daarover, maar ik krijg r bijna geen woord uit wat dat betrefd. Nou ja, het zou eigenlijk genoeg moeten zeggen, dat hij  bijna nooit meer bij zn moeder op visite gaat ofzo (niet dat ik weet tenminste) en dat verwijt ze mij natuurlijk ook weer dat hij daar nooit heengaat, ik hou m niet tegen, t blijft helaas zn moeder.

Tsja, het is natuurlijk wel de vrouw die hem opgevoed heeft, en misschien heeft ze altijd wel van dit soort rare trekjes gehad. Dan kent je vriend haar natuurlijk niet anders, ook dat herken ik wel een beetje. Nogmaals, ik denk niet dat ze meent wat ze zegt, en dat er gewoon ergens een kink in de kabel zit, zeg maar. Ik zou het met een grote korrel zout nemen, maar haar inderdaad niet als oppas vragen...

Terug
Bovenaan