sorry moet het effe kwijt!!!

Zit je op het zwanger forum te kijken en dan heb je "weer"iemand die denkt dat je meteen zwanger bent en zegt dat ze na 3 maanden nog neit zwanger is, sorry hoor, mag het nooit zeggen, maar dan denk ik, kom eens kijken op het andere forum als het langer duurt dan zijn andere voruwen veel en veel langer bezig, en ik weet iedere maand is er 1 te veel, maar daar kan ik niet tegen hoor, dat het na 3 maanden of 5 maanden nog neit gelukt is.Soms.....................

Sorry moest het effe kwijt.

Gr WEndy

Kan het me heel goed voorstellen dat het je kwaad maakt. Dat zijn mensen die denken dat, als je met de pil stopt je meteen zwanger moet kunnen zijn. Mensen die dingen direct willen en niet kunnen wachten. Ik stop met de pil dus dan wil ik NU zwanger worden. Die hebben wat dat betreft nog nooit iets meegemaakt en zouden inderdaad eens met hun neus op de feiten gedrukt moeten worden. Maar als je dat tegen ze durft te zeggen dat zitten ze in de hoogste boom, want dan ben je niet redelijk en noemen ze je nog bijna zielig ook!
Bij ons ging het zwanger worden ook niet vanzelf, maar met een beetje hulp heeft het bij ons allebei de keren niet heel lang geduurd. Maar ik heb diep respect voor de vrouwen die al jaren onder behandeling zijn, nog niet zwanger en toch de moed niet verliezen en blijven doorgaan en blijven hopen. Deze vrouwen gun ik het veel meer dat ze zwanger worden als die ongeduldige typetjes.

Ik ben nu 9,4 jaar bezig, de meeste onder jullie weten dit wel.
Ik geef inwendig de moed vaak op, maar ik heb vanochtend een zo goed als nieuwe gratis maxi-cosi opgehaald, en toen die voor in de auto naast me stond had ik toch echt een hele brok in mijn keel, en inwendig huilde ik.
En ja mensen die denken dat ze binnen een maand of 2 á 3 zwanger zijn, die weten niets van het leven af.
Die denken dat ze altijd alles op een presenteerblaadje krijgen.
Nou meiden dan wordt het voor ons toch ook weleens tijd dat er een heeeeeeeeel groot presenteerblad voor ons aankomt.

Groetjes en allemaal heel veel s6
pxdt44

daarom lees ik eigenlijk niet op dat andere forum, het doet me echt wel pijn. Maar van die meiden daar misschien ook wel wat te begrijpen,elke maand wachten is er voor je gevoel een te veel,ze weten niet beter,net als zoveel mensen in onze omgeving.
Begrijp me niet verkeerd ik vind het ook niet leuk om te lezen wat er soms geschreven word.
Hopelijk gaat de liefste droom van ons, op dit forum, nog eens in vervulling!
Fleur

Heel herkenbaar....ik switch soms nog wel eens om te zien wat er daar allemaal speelt maar ook ik word moe van die meiden...vooral als ze net gestopt zijn met de pil en dan al "overtijd" zijn omdat de menstruatie maar niet op gang komt en ze denken dat je altijd een cyclus hebt van 28 dagen waarbij de eisprong opdag 14 valt...onwetendheid en misschien maar goed ook. Als die mensen hier mee zouden lezen zouden ze het misschien helemaal niet meer aan kunnen!!!!!

Met andere woorden NIET mee lezen op dat andere forum - als is het al om jezelf niet te pijnigen!

Heb vandaag ook een mega k dag achter de rug of eigenlijk al een aantal dagen. Over het algemeen trek ik het allemaal nog best wel goed maar zo nu en dan zit ik er helemaal doorheen en vaak komt dat ook wel door de maandelijkse hormonen waar ik dan last van heb of wat er aan zit te komen.... Vrijdag evaluatie gesprek over de kijkoperatie die ik heb gehad en dan wordt on meer duidelijk wat de mogelijkheden zijn (of niet). Ook nog even mijn eigen gyn gesproken over dat zij misschien nog vragen had en wat als vrijdag niks wordt wanneer ik dan met een IUI traject zou kunnen starten. Ze zei toen dat ik maar even af moest wachten wat er vrijdag te sprake zou komen. Grrrrr - dat snap ik wel maar ik wacht al zo lang...... Ze begreep me wel en ik haar natuurlijk ook. Vervolgens had ik de tranen in mijn ogen staan (op het werk), dus maar even snel naar de wc gegaan - valt mijn nieuwe telefoon (net een week oud) in de wc (overleden dus). tsja, je hebt van die dagen;-)

xxx

hoi dames

ik ben een zwangere dame en lees geregeld met jullie mee. puur om te kijken wie er na al die tijd een keer een positieve test heeft. dan denk ik telkens wat een geluk weer iemand die na al dat wachten zo intens gelukkig zal zijn.
ik heb ech diep respect voor jullie dat jullie de moed niet opgeven. ik kan me daarom ook goed voorstellen dat het lezen van dat berichtje wat ik ook een stom bericht vond want ja wie is nu zo naief en denken gelijk geluk te mogen hebben, dat dit heel hard aankomt.
meiden kop op he.

Ook ik lees hier af en toe mee om te kijken hoe het met de dames hier is. Ik ben een van die dames die twee keer supersnel zwanger was......veel geluk dus......nu hopen we op een derde kindje en deze keer moeten we wat meer geduld hebben. We zijn nu 10 maanden verder en ik heb lange cylcussen waardoor ik minder vaak een ei heb. Ik begrijp jullie frustratie wanneer mensen denken dat je 'zomaar' even zwanger wordt, sommigen hebben dat geluk maar heel veel dus niet. Ik merk nu dat de afgelopen ronde dat het niet lukte de teleurstelling groter was dan de vorige rondes, net of de teleurstelling iedere ronde dat het niet gelukt is ietsje groter wordt. Wat moeten dames die nog langer bezig zijn dan elke keer wel niet voelen denk ik dan. Ik besef heel goed dat er dames zijn die langer dan ik bezig zijn maar dat neemt niet weg dat die teleurstelling er voor mij ook is, ondanks dat ik nog 'maar' 10 maanden bezig ben. Ik hoop dat jullie wens ook eindelijk in vervulling mag gaan en wens jullie heel veel sterkte met alles wat de meesten van jullie moeten doormaken om deze wens in vervulling te laten gaan....

Terug
Bovenaan