sorry moet het effe kwijt!!!

Ik begrijp het ook heel goed, was zelf anderhalf jaar bezig. Dat vond ik echt megalang en de meesten hier zijn mij helaas al ver voorbij.

Goed dat er ook een forum is voor lotgenoten. De gesprekken zijn dan toch anders. Ik heb er veel aan gehad in ieder geval. Het is anders dan op een ander forum waar ik lid was en iedereen op een gegeven moment zwanger was, en ik als enige nog niet. Zij leefden erg met mij mee, en de dag dat ik wel een +test had, waren ze daar ook heel erg blij. Maar tot die tijd praat je toch minder over je eigen verdriet omdat je het idee hebt dat het de anderen gaat vervelen. En mensen die binnen korte tijd zwanger waren, konden het ook niet voorstellen, zij waren zwanger, bevallen oid. en ik was weer teleurgesteld omdat ik een ronde verder was.

En dat is op een forum met lotgenoten gelukkig niet zo.

Sterkte allemaal weer dames. Jullie verdienen allemaal een medaille voor jullie lange strijd.

Ik had het inderdaad ook gelezen, dacht hetzelfde en keek toen op mijn 'eigen' forum..Zag je berichtje staan Wendy...Heeeeeeeeeeeeeel herkenbaar..

Heel herkenbaar inderdaad!
Maar aan de ene kant snap ik het wel een beetje. Als je zwanger wilt worden, sta je er niet meteen bij stil dat er zoveel mensen zijn bij wie het niet wil lukken. Je denkt eerst aan jezelf en hoopt dat het "meteen" lukt. Tsja... en dan valt het tegen dat zo niet werkt. Hoe naief kan je zijn, haha (ik sprek uit ervaring ;)
Ikzelf dacht er bij ons eerste kindje nl. ook niet over na. Ik raakte snel zwanger en heb me overigens wel meteen opgegeven voor moeders voor moeders.
Nooit gedacht dat ik deze hormonen ooit zelf nodig zou hebben... We zijn inmiddels dik 2,5 jaar bezig en gaan binnenkort voor IUI 4.
Iemand hierboven schreef: niet op het andere forum lezen, dat vind ik wel een goed idee, je bent niet verplicht de berichtjes te lezen.
Wat ik erger vind, is als mensen ongevraagd zeggen dat het tijd wordt "om een 2e te maken" of "waarom NEEM je er niet een bij?" Grrrrrrr.....

Succes!!!

Groetjes Janne

Tja, ik merk ook steeds weer dat ik er niets meer mee heb, daarom is het zo goed dat dit andere forum er is. Ik blijf dus hier en probeer voor die andere dames te hopen dat ze geen reden krijgen hier te komen.
Achteraf hebben we op onze dochter (2005) van einde pil tot geboorte 2 jaar moeten wachten, gemiddeld dus. Ook voor onze zoon (2009) duurde het ongeveer zo lang. Maar tussendoor hebbn we wel 2 miskramen en 1 windei voor onze kiezen gekregen, en 1 november is het nog maar 1 jaar geleden dat we onze zoon naar z'n grafje droegen. Naief? Niet meer dus.
Nu ronde 1 Clomid (werkt!) en nu afwachten. Ik blijf dus voorlopig hier.
Iedereen succes!
Maaike

dit is heel erg herkenbaar. ik kijk la niet eens meer op die ander site want dat doet veel teveel pijn hoe sommige mensen er over schrijven.
Ik zelf ben al 3 jr bezig voor een 2e kindje, de eerste spontaan gekomen na 2 jr modderen en een kijkoperatie.
Maar nu heb ik de 5e iui poging achter de rug.
en net zoals Janne29 schrijft: dat mensen gaan vragen wanneer de komt de 2e want ze wordt toch al ouder jullie dochtertje!!! gggggggggrrrrrrr ja wat vcoor antwoordt geeefje dan, nou aand e bekende geef ik eerlijk antw maar aan de andere niet. Maar dat doet dan erg veel pijn.

nu is mijn buurvrouw 7mnd zwanger vd 2e jongste 1,5jr en niet echt makkelijk. Ligt aand e opvoeding hoor. Maar die loopt nu gewoon de pronken met haar buik en dan nog lachene enz naar me, dan kan ik wel janken.

maar allemaal succes.
xxxxxxxxxxxxxxxxx

Terug
Bovenaan